VB - 22. lekce
22.1 Úvod do lekce
22.2 Cyklus While Wend
22.3 Otypování proměnné pomocí speciálních znaků
22.4 Použití různých kurzorů pro různé situace
22.5 Domácí úkol
22.6 V další lekci
22.1 Úvod do lekce
22.2 Cyklus While Wend
22.3 Otypování proměnné pomocí speciálních znaků
22.4 Použití různých kurzorů pro různé situace
22.5 Domácí úkol
22.6 V další lekci
21.1 Úvod do třetí desítky
21.2 Komentáře
21.3 Oddělování příkazů dvojtečkou
21.4 Deklarování více proměnných
21.5 Co jsou podprogramy
21.6 Option Explicit
21.7 Domácí úkol
21.8 V další lekci
..
Prvním krokem, do kterého se pustíme, je částečná tvorba dobrého uživatelského rozhraní...
20.1 Soubory s nastavením .ini
20.2 Šifrování pomocí XOR
20.3 Domácí Úkol
20.4 V další lekci
Vytvoříme si vlastní grafický editor. Bude obsahovat spoustu funkcí; od kreslení tužkou, přes štětec, až po různé grafické efekty jako je převod obrazu na černobílý a mnoho dalších. Můžete sice používat knihovny a různé funkce, my si ale vystačíme s tím, že si vše napíšeme sami, abyste si z toho co nejvíce odnesli...
19.1 Práce se soubory a složkami
19.2 Procedura Main
19.3 Domácí úkol
19.4 V další lekci
..
Návod jak zjistit velkost pamětí ve vašem PC. Či jejich volné místo...
18.1 API Funkce
18.2 ApiViewer
18.3 Domácí Úkol
18.4 V Další Lekci..
Něco málo o tom, jak vysunout a zasunout mechaniku. Plus ještě jak zjistit počet mechanick v PC a jejich písmena.
Tento jednoduchý krátký zdroják zjistí, jakého typu je určitý vámi nebo programem zvolený disk.
Keď som pred pár týždňami robil kalkulačku, ktorá podporuje prevody medzi číselnými sústavami bol som velmi prekvapený, keď som vo Visual Basicu nenašiel skoro žiadne funkcie na tieto prevody. Jedinú funkciu čo som našiel je funkcia Hex. Táto funkcia slúži na prevod z desiatkovej do šestnástkovej (hexadecimálnej) sústavy. Kedže som potreboval aj iné funkcie, tak mi neostávalo nič iné, ako naprogramovať si ich. Rozhodol som sa napísať ich tu, lebo sa môžu hodiť každému programátorovi...
16.1 Tisk formuláře
16.2 Tisk textu
16.3 Tisk grafiky
16.4 Různé příkazy pro tisk
16.5 Domácí úkol
16.6 V další lekci
15.1 RichTextBox (textové pole s rozšířenými možnostmi)
15.2 PrograssBar (ukazatel průběhu)
15.3 Slider (posuvník)
15.4 StatusBar (stavový řádek)
15.5 ImageList (seznam obrázků)
15.6 ToolBar (panel nástrojů)
15.7 TabStrip (listy se záložkou)
15.8 ToolTipText (popisek)
15.9 Domácí úkol (ano, už zase)
15.10 V další lekci (ano, bude i další lekce)
14.1 Databáze a VB
14.2 Objekt Data
14.3 Další práce s databází
14.4 Objekt OLE
14.5 Domácí úkol
14.6 V další lekci...
13.1 Control Box
13.2 Falešný Fullscreen
13.3 Další vlastnosti a možnosti formuláře (rozměry a jednotky)
13.4 Fokus
13.5 Načítání textových souborů
13.6 Ukládání textových souborů
13.7 Domácí úkol
13.8 Další lekce
12.2 Vykreslování grafů funkcí
12.3 Logické operátory
12.4 Ručičkové hodiny
12.5 Digitální hodiny
12.6 Domácí úkol
12.7 V další lekci...
11.1 Metoda PSet
11.2 Metoda Line
11.3 Metoda Circle
11.4 Objekt Line
11.5 Objekt Shape
11.6 Vše dohromady aneb Malování "ala" DOS
11.7 Drag And Drop
11.8 Domácí úkol
11.9 V další lekci...
10.1 Reakce na kliknutí myší
10.2 Reakce na zmáčknutí klávesy
10.3 Kolekce prvků a Tagy
10.4 Pole jednorozměrná
10.5 Pole vícerozměrná
10.6 Dynamická pole
10.7 CommonDialog
10.8 Domácí úkol
10.9 V další lekci...
9.1 CommonDialog pokračování
9.2 Odchytávání chyb
9.3 Barvy
9.4 Datum a čas
9.5 PopUp Menu
9.6 Domácí úkol
9.7 V další lekci
8.1 Procedury
8.2 Vkládání a používání více formulářů
8.3 Používaní „Me“
8.4 With . . . a end with
8.5 CommonDialog – Barvy a Font
8.6 MSDN
8.7 Prvky na prolistování obsahu disku
8.8 Domácí úkol
8.9 V další lekci
7.1 Písmo a jeho vlastnosti
7.2 Tvoření menu
7.3 Moduly
7.4 Veřejné proměnné
7.5 Funkce
7.6 Domácí úkol
7.7 V další lekci
..
6.1 ComboBox
6.2 ListBox
6.3 ScrollBary
6.4 CheckBox
6.5 OptionButton
6.6 Frame
6.7 Pojmenovávání objektů
6.8 Domácí úkol
6.9 V další lekci
5.1 InputBox
5.2 Kalkulačka s využitím InputBoxu a Podmínek
5.3 Cykly For Next
5.4 Cykly Do Loop
5.5 Podmínky Select Case
5.6 Práce s textem a zřetězování proměnných
5.7 Domácí úkol
5.8 V další lekci
..
4.1 Podmínka If Else
4.2 Užitečné
4.3 Timer
4.4 MessageBox
4.5 Kalkulačka
4.6 Domácí úkol
4.7 V příští lekci
3.1 Proměnné - teorie
3.2 Proměnné - praxe
3.3 Změna vlastností prvků s použitím proměnných
3.4 Konstanty
3.5 Náhodná čísla a zaokrouhlování
3.6 PictureBox
3.7 Domácí úkol
3.8 V příští lekci