C# – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

C# – Články – Programujte.comC# – Články – Programujte.com

 

Obrázek ke článku Velká Recenze: Nová verze vývojového nástroje RAD Studio 10 Seattle z pohledu Miroslava Viriuse

Velká Recenze: Nová verze vývojového nástroje RAD Studio 10 Seattle z pohledu Miroslava Viriuse

Na samém konci srpna tohoto roku uvolnila firma Embarcadero Technologies opět novou verzi svých vývojových nástrojů, jež nese tentokrát označení RAD studio 10 Seattle. I když skok v číslování – předchozí verze nesla číslo 8 – naznačuje, že jde o produkt šitý na míru Windows 10, jedná se o nástroj pro vývoj aplikací pro 32bitová a 64bitová Windows, Mac OS X, iOS, Android a IoT (Internet věcí).

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku WaveEngine – tvořte hry v C# rychle a snadno

WaveEngine – tvořte hry v C# rychle a snadno

Možná máte rádi počítačové hry tak, jako já. Možná dokonce i rádi hry programujete. Pokud ještě navíc programujete v jazyce C#, určitě jste museli narazit na jeden výrazný problém - nevyhovující knihovny. Nepodporovaná a pomalá XNA, zbytečně složitý MonoGame. S odpovědí přichází WaveEngine. Tvorba her vás začne opravdu bavit.

Obrázek ke článku Vývoj USB ovládača – 5. časť

Vývoj USB ovládača – 5. časť

V tejto časti si vytvoríme GUI klientsku aplikáciu v jazyku C#, ktorej základom bude rozhranie na komunikáciu medzi ovládačom zariadenia a .Net aplikáciou vytvorené s pomocou PInvoke (Platform Invoke).

Obrázek ke článku Paralelní programování a .NET 4.0

Paralelní programování a .NET 4.0

Nová verze populárního frameworku .NET se v našich počítačích ještě ani pořádně neohřála, a tak je teď ta nejvhodnější chvíle představit si zajímavé novinky z oblasti paralelního programování a multithreadingu.

Realizace filtrů FIR a IIR v programovacím jazyce C#

S rozvojem digitální techniky a zvláště té počítačové se objevily nové možnosti při zpracování signálů, a to i v oblastech, kde dříve kralovala pouze technika analogová. Jednou z takových oblastí je i filtrace signálů. Základními stavebními kameny jsou filtry FIR a IIR.

Klíčové slovo this v C#

Začátečníci mají často problém se správným pochopením funkce a využití klíčového slova this. Tento článek by jim mohl pomoci.

Počítačové zpracování signálů I - základní úvod

Vítejte u prvního dílu seriálu zaměřeného na počítačové zpracování signálů. Nepovažuji se za odborníka na toto téma. Protože si ale myslím, že látka tohoto ražení, zde chybí, rozhodl jsem to alespoň částečně napravit. Informace, které se budu snažit prezentovat, pocházejí částečně ze znalostí nabytých v předmětech bakalářského studia, částečně z dalších zdrojů, které budu uvádět na konci textu.

Obrázek ke článku Syntéza řeči v C#

Syntéza řeči v C#

Chtěli jste někdy naučit své aplikace mluvit? Pomocí tzv. SAPI to není nic těžkého.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 13. díl

Vlákna v C# - 13. díl

V posledním díle naší téměř půlroční procházky světem vláken v C# nás čekají metody Suspend, Resume a Abort.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 11. díl

Vlákna v C# - 11. díl

V následujících dvou dílech nás čekají synchronizační konstrukce Wait a Pulse. V prvním z nich se podíváme, k čemu metody Wait a Pulse vůbec jsou a jak je použít.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 10. díl

Vlákna v C# - 10. díl

Obsahem tohoto dílu bude zběžné porovnání dostupných timerů v C# s hlavním zaměřením na ten ze třídy System.Threading. Dále se podíváme na Local Storage, klíčové slovo volatile a na atomicitu.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 9. díl

Vlákna v C# - 9. díl

V tomto dílu si povíme o thread poolingu (česky také jako fond vláken) a navazujícím tématu – asynchronních delegátech.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 7. díl

Vlákna v C# - 7. díl

Tentokrát probereme jednu z klíčových věcí – přístup k ovládacímu prvku formuláře pomocí Control.Invoke a BackgroundWorkeru. Na začátek se ale podíváme na věc známou pod názvem apartments.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 4. díl

Vlákna v C# - 4. díl

Dnes si povíme o metodách Interrupt a Abort, v druhé části pak o vlastnosti ThreadState.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 3. díl

Vlákna v C# - 3. díl

Dnes budeme pokračovat v látce nakousnuté v úvodním dílu – zamykání (locking) a thread-safety.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 2. díl

Vlákna v C# - 2. díl

Dnes se podíváme na zoubek synchronizaci aneb jak donutit vlákna, aby dělala co chceme, kdy chceme.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 1. díl

Vlákna v C# - 1. díl

Plynule navážeme na minulý díl, ukážeme si, jak předávat data vláknům, zjistíme, že je můžeme pojmenovávat, a naučíme se ošetřovat vzniklé výjimky.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - Úvod

Vlákna v C# - Úvod

V úvodním díle nového seriálu si povíme, co to vlákna vlastně jsou, k čemu je používáme, a jedno, dvě vlákna si vytvoříme. Seriál není určen pro úplné nováčky, ale spíš pro ty zkušenější, samostatnější programátory.

Obrázek ke článku Konstruktory v C#

Konstruktory v C#

Určitě jste o nich už slyšeli, možná i víte k čemu jsou a jak fungují. V tomto článku si je ale rozebereme trochu podrobněji.

Práce s GPS moduly

O tom, jak pracuje satelitní navigační systém GPS, bylo už napsáno mnoho. My si dnes ukážeme, jak využít hotových modulů GPS, které můžete koupit snad v každé prodejně s počítačovými komponenty. Já například pracuji s  modulem NaviLock GPS USB Receiver SiRF III, zakoupeným v CZC.

Výsledky 1-30 z celkem 37 nalezených
1  2     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý