Microsoft Expression Blend - hrajeme si v 3D
V dnešním článku se naučíme tvořit „3D programy“ pomocí WPF. Předem upozorňuji, že hru ve stylu Call of Duty 4 pomocí WPF vytvořit nelze.
V dnešním článku se naučíme tvořit „3D programy“ pomocí WPF. Předem upozorňuji, že hru ve stylu Call of Duty 4 pomocí WPF vytvořit nelze.
Budeme pokračovat v tvorbě nového tlačítka; vzhled už máme, dnes doděláme reakce na události, animace a možnost přidání popisku na tlačítko.
Dnes nás čeká další z funkcí Blendu, které využijete téměř vždy při tvorbě kterékoliv aplikace. Tou je možnost úpravy výchozí šablony ovládacích prvků, nás bude zajímat konkrétně tlačítko. V první části uděláme kompletní vzhled tlačítka.
V dnešním článku vás naučím, jak přidat zdroj dat v XML do našeho projektu a jak následně tato data zpracovat a použít.
Ukážeme si jednu z nejužitečnějších věcí pro tvoření aplikací s bohatým uživatelským rozhraním – tvorbu animací, a několik dalších funkcí.
V totomto článku si vytvoříme první program, který vyžije naplno schopností WPF. Program nazveme Hei maailma.
Vítáme vás u prvního článku, který odstartuje, dovolujeme si tvrdit, první seriál o Microsoft Expression Blend na českém Internetu. V dnešním díle probereme, co to Blend je, a ukážeme si základní práci s ním.