Seriál C++ – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Seriál C++ – Články – Programujte.comSeriál C++ – Články – Programujte.com

 

Základní implementace MySQL v C/C++

Na začiatok je potrebné podotknúť, že v dnešnej dobe, v ktorej je komplikovaný ako samotný návrh, tak aj tvorba aplikácií, je využívanie uý navrhnutých a stabilných systémov veľkou výhodou. MySQL pozná skoro každý programátor, ktorý pracuje či už na vývoji alebo správe webovej stránky. V mnohých prípadoch je potrebné takéto technológie používať aj vo vývoji desktopových aplikácií. Rád by som teraz osvetlil základné kroky k implementácii MySQL do vášho projektu.

C++ - 12. lekce

  • standardní parametry
  • šablony funkcí
  • explicitní specializace
  • úkol č. 12

C++ - 11. lekce

  • automatická, statická a volná paměť
  • ukazatele na funkce
  • získání adresy funkce
  • deklarování ukazatele na funkci
  • použití ukazatelů na vyvolání funkce
  • úkol

C++ - 10. lekce

  • alokace paměti pomocí operátoru new
  • uvolnění paměti pomocí operátoru delete
  • upozornění na práci s pamětí
  • úkol č.10

C++ - 9. lekce

  • Ukazatele a volná paměť
  • Ukazatele a filosofie
  • Deklarování a inicializace ukazatelů
  • Ukazatele a čísla
  • Úkol

C++ - 8. lekce

  • Dodatek k cyklu FOR
  • Operátor „,“ (čárka)
  • Kopírování a spojování řetězců, jejich velikost a délka
  • Alias jména
  • Časová prodleva
  • Dvourozměrné pole
  • Operátor „?“
  • Příkaz SWITCH
  • Příkazy break a continue
  • Příkaz goto
  • Knihovna cctype
  • Symbolické konstanty climits
  • Chyby, které možná děláte
  • Vícesouborové projekty
  • Úkol

C++ - 7. lekce

  • Funkce a pole – vytváření
  • Naplnění pole
  • Zobrazení pole a jeho ochrana pomocí const
  • Modifikace pole
  • Sestavení
  • Funkce a struktury
  • Předání a navrácení struktur
  • Příklady
  • Rekurze
  • Úkol č. 7

C++ - 6. lekce

  • funkce
  • definice funkce
  • vytváření prototypů
  • volání funkce
  • parametry funkcí a předávání hodnotou
  • násobné parametry
  • úkol č. 6

C++ - 5. lekce

  • struktury – deklarace, inicializace, volání
  • pole struktur
  • bitová pole
  • uniony
  • úkol č. 5

C++ - 4. lekce

  • nový typ bool
  • kvalifikátor const
  • úvod do polí – inicializace a volání prvků
  • zajímavosti s řetězci
  • řádkově orientovaný vstup: getline() a get()
  • míchání numerického a řetězového vstupu
  • úkol č. 4

C++ - 3. lekce

  • řetězce - char
  • cykly a podmínky - for, while, do while, podmínka if else
  • logické výrazy
  • úkol č. 3

C++ - 2. lekce

  • typy celočíselné, reálné
  • proměnné - definice, inicializace a volání
  • operátory, inkrementace, dekrementace
  • přetypování
  • zkracování zápisů
  • postraní efekty
  • vstupy
  • úkol č. 2

C++ - 1. lekce

  • První program
  • Zdrojový program
  • Překlad, sestavení, spuštění
  • Komentáře
  • Funkce main()
  • Vstup a výstup
  • Zápisy programu
  • Chyby a varování
  • Direktiva #include
  • Překlad programu
  • Úkol č. 1

C++ - 0. lekce

  • Předmluva
  • Doporučená literatura
  • Nedoporučovaná literatura
  • Ostatní literatura
  • Literatura o standardní šabl. knihovně STL

C++ - Úvod

Začínáme s  C++, historie a filozofie tohoto jazyka, mechanizmus vytváření programu, jak a s čím pracovat, standardy a přenositelnost…

Výsledky 1-18 z celkem 18 nalezených
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý