Design – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Design – Články – Programujte.comDesign – Články – Programujte.com

 

3Ds Max - Monitor

Praktická ukázka polygonového modelování přes modif Editable poly.

Filtry a efekty v praxi – 1. díl

Dnes se naučíte používat několik základních filtrů implementovaných do Photoshopu, různé postupy stylizace a další užitečné věci.

Effect text

Tak jsem pro vás při dlouhé chvíli vytvořil zajímavě vypadající text…

ZModeler – Úvod

Program na tvorbu a vkladanie objektov (3D) do hier ako je napríklad GTA.

Vektorové a rastrové obrázky

Mnoho lidí neví, co vlastně znamená rastrový obrázek, jak se liší od vektorového, jak je vytvořit a jejich hlavní výhody/nevýhody. Protože se množí i dotazy na tyto otázky, pokusím se na ně odpovědět.

Virtual Tuning – 3. časť

V dnešním díle se podíváme na změnu barvy auta. Je to důležitý tutoriál, protože v jiných, například když potřebujete přebarvit spoiler, který má jinou barvu než auto, musíte vědět, jak na to.

3Ds Max - 15. lekce

Obsah
1. Úvod
2. MeshSmooth
3. Způsoby výběru
4. Modif Shell aneb tvorba „tloušťky“
5. Modif Bend aneb ohýbáme objekt
6. Dělení modifer listu
7. Úkol

Virtual Tuning – 2. časť

A je tady pokračování virtuálního tuningu. V druhé části je už známo, že nás čeká úprava předního a zadního nárazníku a také prahů. Řekl bych, že tato úprava je jedna z nejtěžších, protože je složité najít vhodný tvar nárazníku a jeho barvy. Ale dost řečí, pusťme se do práce.

Virtual Tuning – 1. časť

Dnes bych vás chtěl naučit nějaké úpravy někoho, kdo se zajímá o virtuální tuning. Jde to v mnoha programech, ale já vás něco naučím v programu Adobe Photoshop. Krok za krokem vás naučím tunit jednotlivé části vozu tak, aby byl na konci hotový kompletní tuning. Rozdělíme to na takové tři části. V první části vás naučím tři úpravy, tím bude zatemnění oken, odstranění kliky dveří a výměna diskového kola. V druhé části bychom zkusili úpravu předního a zadního nárazníku a také prahů. V poslední třetí části to bude snížení vozu, změna barvy vozu a instalace polepu na vůz.

Paint Shop Pro – 4. lekce

V této lekci si probereme další nástroje:

  • Ořez
  • Narovnat
  • Korekce perspektivy
  • Červené oči
  • Oprava vad (Retuš)

3Ds Max – 13. lekce

Obsah

  • Další výhoda funkce Loft
  • Změna epicentra pohybu/rotace/změna velikosti při více označených objektech
  • Vysvětlujeme si Group – spojení objektů.
  • Funkce Array
  • Modelujeme mp3 přehrávač.
  • Texturujeme mp3 přehrávač.
  • Ukončení/nastavení pro mp3 přehrávač.
  • Úkol

Photoshop – lekce č. 4 – vytváříme brushe

Jistě se vám už někdy stalo, že ať hledáte jak chcete, neseženete ten správný štětec, který byste potřebovali. A já jsem se to rozhodl změnit  Způsobů tvorby brushů je více, my si vyzkoušíme jeden z nich.

3Ds Max - 12. lekce

  • Žádný chaos - to je základ
  • Usnadněte si výběr objektů
  • Spousta dalších možností, o kterých jste možná nevěděli.
  • Tipy => měření vzdáleností, podržení scény, mirror - zrcadlení, attach – spojení objektů, podržení objektu, hide, změna postavení os, pomůcka na porovnávání renderů, co je to UVW?
  • Modelujeme zátiší - část 2.
  • Texturujeme zátiší
  • Ostatní nastavování pro zátiší
  • Úkol

Paint Shop Pro - 1. lekce

V debutovém díle se dozvíte, kde editor, popřípadě češtinu, sehnat, jak bude probíhat tento kurz, náhledy na jednotlivé verze a srovnání hlavních panelů nástrojů nejnovější a předchozí verze.

Photoshop - 3. lekce

V tomto díle uděláme z nové fotky pořízené digitálem fotku uměle starší. Zároveň získáme nové štětce, filtr a naučíme se s nimi pracovat...

3Ds Max - 11. lekce

Obsah
1. Klávesové zkratky
2. Změna velikosti os pro Move/Rotate/Scale
3. Přenastavujeme si max na naše jednotky
4. Modelujeme zátiší

..

Photoshop - 2. lekce

Po neustálých prosbách od lidí na ICQ o ořezání obrázku nebo "zprůhlednění" bude 2. lekce právě o tomto "umění". Dnes si ale povíme možná i něco víc ...

Výsledky 91-112 z celkem 112 nalezených
  1  2  3  4  
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý