.NET – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

.NET – Články – Programujte.com.NET – Články – Programujte.com

 

Obrázek ke článku C# - pilíře OOP, 1.díl

C# - pilíře OOP, 1.díl

Vítejte u mého miniseriálu, ktery zaměřím na pilíře objektově orientovaného programování v C#. V miniseriálu vyjdou 3 díly a postupně probereme dědění, zapouzdření a polymorfismus.

Počítačové zpracování signálů I - základní úvod

Vítejte u prvního dílu seriálu zaměřeného na počítačové zpracování signálů. Nepovažuji se za odborníka na toto téma. Protože si ale myslím, že látka tohoto ražení, zde chybí, rozhodl jsem to alespoň částečně napravit. Informace, které se budu snažit prezentovat, pocházejí částečně ze znalostí nabytých v předmětech bakalářského studia, částečně z dalších zdrojů, které budu uvádět na konci textu.

Obrázek ke článku Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizaci a autorizaci uživatelů, registraci a stránky s omezeným přístupem jednoduše vytvoříme ve vývojovém studiu Microsoft Visual Studio Web Developer.

Obrázek ke článku Syntéza řeči v C#

Syntéza řeči v C#

Chtěli jste někdy naučit své aplikace mluvit? Pomocí tzv. SAPI to není nic těžkého.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 13. díl

Vlákna v C# - 13. díl

V posledním díle naší téměř půlroční procházky světem vláken v C# nás čekají metody Suspend, Resume a Abort.

Obrázek ke článku XNA – Tvorba menu v Xna

XNA – Tvorba menu v Xna

V tomto článku sa naučíme, ako vytvoriť triedu Menu, ktorá môže byť rýchlo a ľahko presunutá aj do iného programu v XNA. Navyše je veľmi jednoduché prispôsobiť túto triedu, keď už je raz hotová.

Obrázek ke článku .NET Framework

.NET Framework

Cílem tohoto článku je objasnit, jak funguje .NET Framework a poznat základní terminologii, která s platformou .NET souvisí.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 11. díl

Vlákna v C# - 11. díl

V následujících dvou dílech nás čekají synchronizační konstrukce Wait a Pulse. V prvním z nich se podíváme, k čemu metody Wait a Pulse vůbec jsou a jak je použít.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 10. díl

Vlákna v C# - 10. díl

Obsahem tohoto dílu bude zběžné porovnání dostupných timerů v C# s hlavním zaměřením na ten ze třídy System.Threading. Dále se podíváme na Local Storage, klíčové slovo volatile a na atomicitu.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 9. díl

Vlákna v C# - 9. díl

V tomto dílu si povíme o thread poolingu (česky také jako fond vláken) a navazujícím tématu – asynchronních delegátech.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 7. díl

Vlákna v C# - 7. díl

Tentokrát probereme jednu z klíčových věcí – přístup k ovládacímu prvku formuláře pomocí Control.Invoke a BackgroundWorkeru. Na začátek se ale podíváme na věc známou pod názvem apartments.

Obrázek ke článku Expression Blend - Úprava šablony tlačítka, 1. díl

Expression Blend - Úprava šablony tlačítka, 1. díl

Dnes nás čeká další z funkcí Blendu, které využijete téměř vždy při tvorbě kterékoliv aplikace. Tou je možnost úpravy výchozí šablony ovládacích prvků, nás bude zajímat konkrétně tlačítko. V první části uděláme kompletní vzhled tlačítka.

LilyPond – píšeme noty jinak

Hudba a počítače – to jsou velké možnosti, říkal mi kdysi jeden můj učitel. Měl pravdu – propojením krásy s usnadněním, to propojení hudby s počítačovými technologiemi nepopiratelně je. Jak snadné nahrávání, přehrávání a šíření, tak i možnost noty psát a tisknout – nejméně to toto spojení přináší. Nejspíš každý z nás, kdo hudbě trochu rozumí a počítačům také, párkrát nějaké ty noty naklikal. K tomu slouží třeba skvělý program Finale Notepad, který je zdarma, ale mně takovéto klikání připadá dost zdlouhavé. Pokud vám taky, čtěte tento článek dál.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 4. díl

Vlákna v C# - 4. díl

Dnes si povíme o metodách Interrupt a Abort, v druhé části pak o vlastnosti ThreadState.

Obrázek ke článku 2D hra v XNA - 1. díl

2D hra v XNA - 1. díl

V prvním díle seriálu si vysvětlíme, co je to XNA a k čemu se používá, obstaráme si potřebné nástroje a založíme nový projekt.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 3. díl

Vlákna v C# - 3. díl

Dnes budeme pokračovat v látce nakousnuté v úvodním dílu – zamykání (locking) a thread-safety.

Výsledky 61-90 z celkem 148 nalezených
  1  2  3  4  5     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý