Čau lidi,
Moc se omlouvám jestli tu spamuju, ale podobný vlákno sem tu nenašel.
Právě se učim SDL podle Lazy Foo' tutorials, ale sekl sem se u třetí lekce. V ní popisujou jak používat jiný formáty než BMP a to pomocí rozšíření SDL_image. No postupoval sem přesně podle návodu - všechny soubory nakopíruju kam mam, přidám SDL_image.lib do linkeru a v projektu nahradim
Máš opravdu správně přilinkované knihovny sdl.lib, sdlmain.lib a SDL_image.lib? Nastavení VS je občas celkem ošemetné (ve smyslu na co konkrétně (projekt, solution) se dané nastavení použije) - proto osobně např. knihovny zásadně linkuji z kódu:
#pragma comment(lib, "SDL_image.lib")
Takto člověk přesně ví, že knihovna je k projektu přilinkovaná a neudělá chybu z nepozornosti.
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.58.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
#4yaqwsx
Linkoval sem to přes project properities -> linker -> input a několikrát si to kontroloval a zkoušel různý varianty. Bohužel ani #pragma nefunguje...
Podle toho tutorialu jsem zacinal a vse mi vzdy fungovalo v kombinaci VC10 (express) a Win7. Podle chyby to fakt vypada na neprilinkovanou libku. Zkus kouknout, jestli mas spravne nastevene linkovani pro verzi, kterou prave kompilujes (release/debug). Pripadne nekam hod project, at to muzem zkusit.
Tak se vážně moc omlouvám. Teďka sem si ještě jednou projížděl umístění knihoven a zjistil sem že z nějakýho nepochopitelnýho důvodu sem tam měl zástupce a ne ty knihovny...
Takže díky za rady a tohle považujte za vyřešený...