Názory ke článku SDL - 5. lekce – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku SDL - 5. lekce – Programujte.comNázory ke článku SDL - 5. lekce – Programujte.com

 

Názory ke článku SDL - 5. lekce

RedDragCZ   NOVÝ
12. 7. 2006

no já to vyřešil takhle:  <pre> SDL_FillRect(screen, NULL, 0xFFFFFFFF); </pre> a je to jednodoussi a zdá se mi ze to je i rychlejsi

Berzeger   NOVÝ
10. 8. 2009

Reagoval na komentář od uživatele RedDragCZ :

:D

Berzeger   NOVÝ
10. 8. 2009

Reagoval na komentář od uživatele RedDragCZ :
To ti ale prekresli pozadi jednou barvou, coz je hloupy, kdyz mas treba barevny pozadi.

Doomista   NOVÝ
15. 10. 2012     web

Když už mám obrázek pozadí, není jednodušší ho vykreslovat společně se všemi objekty scény při každém loopu programu? 2px přesah nemusí stačit vždy, můžu mít objekty, které se rychle pohybují, a v jejich případě je nutno mít přesah klidně i 12px. Ale potom stejně zatěžujeme minimálně programátora, aby pokaždé zjišťoval, jakou nastavil objektu rychlost (což při iteracích bude slušně zdržovat) a výsledná rychlost programu při velkém množství objektů stejně nebude o nic větší

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý