Názory ke článku SDL - 8. lekce
Tak to uz vyvodis podminky atd.pri pohybovani po souradnicich bitmapovym obrazkem.Je to dobry serial jenze kratky este by to chtelo asopn 5dilu o samotnem SDL a pak jak to propojit s OpenGL a tam skoncit a odkazat na (tvuj)nebo jiny serial o oGL
3. 4. 2007
pls napiste mi nekdo na icq 384870593 nejak mi to nejde zprovoznit a tak dik
4. 6. 2007
jeste chyby nejake deklarace.. :)
ale jinak hezky tutoriali...kdiby se jeste nasel nekdo kdo by dopsal ty tutorialy tak by to urcite hodne lidem pomohlo..
jo a ty deklarace..
SDL_Surface *screen;
SDL_Surface *image;
SDL_Surface *background;
20. 3. 2008
Chtěl jsem udelat aby se obrazek když zmačknu nějakou šipku posunul o 75px a ne jenom o jeden jenže když změnim "image_x += 1;" na "na image_x += 75;" tak se ten obrazek posouva strasne rychle a nepřemazavají se obrázky. Nevíte jak to odstranit?
23. 3. 2008
Tento krátký seriál byl pro mě velkým přínosem a autorovi za něj moc děkuji, nicméně celé je to jaksi nedokončeno. Hledal jsem další a objevil poměrně rozsáhlý tutoriál:
http://www.root.cz/serialy/sdl-hry-nejen-pro-linux/
Pokud by někdo měl zájem o OpenGL tak tohle vypadá výborně:
http://nehe.ceske-hry.cz/
12. 7. 2011
Kvoli CPU a veškosti kódu je lepšie použiť toto:
#include "windows.h"
..
Sleep(300);