Názory ke článku wxPython - základní komponenty
Nedá se nějak změnit tvar toho "posunovátka" (třeba nějakou ikonou)?
22. 12. 2008
Autor je ošklivé káčátko :) Jestli někdo bude psát zdrojové kódy tímto stylem, tak chraň bůh lidi, kteří to po něm převezmou. Vím že to jsou jenom ukázkové příklady, ale ukazují všechny špatné návyky při tvorbě rutin. Spouta funkcí by se měla rozdělit do více částí(skoro všechny konstruktory) a jindy zase více funkcí obsahuje stejný kód(ToggleRed, ...) .
Reagoval na komentář od uživatele lota :
Jedná se o překlad již existujícího tutoriálu z angličtiny do češtiny. Ale ano, jsem ošklivé kačátko...
14. 5. 2009
až dosud jsem myslel že hlavní výsadou pythonu je přehlednost a jednoduchost psaní kódu.Ale zjišťuji že vytvořit jen layout v wxPythonu je úkol pro masochisty..Nechápu proč se tu objekty vytváří v dalších objektech.To neexistuje jiný způsob? Programoval jsem roky ve V.Basicu a navrhnout layout za pomocí kódu je tam hračka i pro úplné laiky.Udělá se instance objektu,přiřadí se vlastnosti a hotovo a může se začít psát samotný program.
10. 6. 2009
Chtěl jsem poděkovat za tento seríál z kterého jsem se hodně naučil a chci se zeptat zda bude pokračování. byl bych také vděčný za článek kde by bylo popsané programování MDI aplikací kde se pořád nějak ztrácím.
23. 6. 2009
Ukazkove priklady komponent i se zdrojovym kodem. Naprosta parada.
http://downloads.sourceforge.net/wxpython/wxPython2.8-win32-docs-demos-2.8.10.1.exe
30. 6. 2009
Reagoval na komentář od uživatele dannero :
No tak použijte nějakou návrhářskou technologii. Např. XRC je xml popisovač GUI a nemusíte otrocky všechny komponenty vytvářet v kódu. Tento formát umí to i dokonce wxGlade.
...
## menu i položky již mimo kód vytvořeny, tak jen událost:
wx.EVT_MENU(self,xrc.XRCID('quitItem'),self.onClose)
...