Názory ke článku Klíčové slovo this v C#

Môžete ho použiť napr. ako parameter nejakej metody. napr. ukážka:
...
/// <param name="layout"> GameLayout where is created object </param>
public GameObject(GameLayout layout)
{
this.layout = layout;
this.id = layout.GameObjects.Count;
layout.GameObjects.Add(this);
{
pričom kosntruktor bol tiež zavolaný s this

Reagoval na komentář od uživatele Miro1701 : Možností použití je víc, např. definice rozšiřující metody.
mnn NOVÝ
20. 6. 2009
20. 6. 2009
Reagoval na komentář od uživatele Dušan Janošík :
Volanie pretazeneho konstruktora (overloaded constructor):
class A
{
public A() : this(10)() {}
public A(int a) { ... }
}
Anonymní uživatel NOVÝ
12. 7. 2009
12. 7. 2009
Reagoval na komentář od uživatele Miro1701 :
Nebylo by z hlediska návrhu lepší volat metodu layout.GameObjects.Add() z místa kde se volá konstruktor.
Např.
GameObject obj = new GameObject(layout)
layout.GameObjects.Add(obj);
???
Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :
Ano, asi bylo, ale zde šlo očividně o demostraci použití this jako parametru. ;-)
Anonymní uživatel NOVÝ
19. 8. 2009
19. 8. 2009
Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :
uz som to vyriesil inac