Visual Basic – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Visual Basic – Články – Programujte.comVisual Basic – Články – Programujte.com

 

Grafický editor - 10. díl

Minule jsme vám sliboval necelé kruhy a elipsy (výseče), teď je na čase to splnit, budeme tedy používat různých funkcí a složitých výpočtů. Ne, tak složité to zase nebude. Budeme využívat kódu z minula a to především pro tvorbu kruhů a kružnic, ale ještě předtím…

Reklama
Reklama

Grafický editor – 9. díl

Původně jsem měl v plánu vás seznámit s tvorbou elips a kruhů, které jsou necelé, jenže plány se mění. Sice by to byla možnost, ale určitě víc využijete kruhů a elips, které jsou vevnitř vybarvené, a proto se podíváme prve na to, jak vybarvovat různé části obrázků, abychom mohli vytvářet plné elipsy a kružnice. Ale nebude na to psát vlastní funkci.

VB – 42. lekce

42.1 Hypertextový odkaz v Labelu
42.2 Příkazový řádek
42.3 Komponenta VBSC
42.4 Domácí úkol
42.5 V další lekci

Grafický editor – 7. díl

V minulém díle jsem vám vykládal o přímkách. Dnes to celé trochu rozšíříme a povíme si o čtvercích a obdélnících.

Grafický editor – 6. díl

Dnes se podíváme na některé geometrické nástroje do našeho grafického editoru. Jako první se podíváme na přímku, ta je asi nejednodušší a velmi důležitá.

VB – 41. lekce

41.1 Událost validate
41.2 Výpustka
41.3 TabIndex
41.4 Hranaté závorky a názvy objektů
41.5 Rychlokomentování
41.6 Přednosti a překrývání
41.7 Funkce Static
41.8 Vlastnost Container
41.9 Domácí úkol
41.10 V další lekci

Grafický editor - 5. díl

V tomto díle si povíme o tom, jak do obrázku vkládat text a jak načítat použitelné fonty do programu.

Animovaný gif ve VB

Chcete si do své aplikace vložit animovaný gif? Pokud ano, řeknu vám, jak na to.

VB – 40. lekce

40.1 Úvod do čtvrté desítky
40.2 Vlastní typ binárního souboru
40.3 Flexgrid - pokračování
40.4 Volání procedur událostí v kódu
40.5 Dodatek o objektu Label
40.6 Domácí úkol
40.7 V další lekci

Práce s grafikou XIII - Plastický obraz

Ve světě grafiky je tolik filtrů, že si to snad ani nedovedeme představit. A ještě víc je jejich modifikací a jejich kombinací a tak dále. Nastavením různých parametrů opět dosahujeme jiných změn...
..

Grafický editor - 4. díl

Tentokrát se podíváme na to, jak vytvořit kapátko. Čili jak získat určitou barvu z obrazu...

Flash

Jistě si vzpomínáte na to, když jsme se bavili o komponentě WinSock. A jistě také znáte různé klienty pro ICQ a podobné. No a určitě tedy znáte situaci, kdy vám tlačítko na liště začne oranžově blikat. A teď dozvíte, jak se to dělá.
..

VB – 39. lekce

39.1 Používání znakové sady Unicode
39.2 Úvod do tabulky FlexGrid
39.3 práce s tabulkou FlexGrid
39.4 Výběr a formátování
39.5 Domácí úkol
39.6 V další lekci
..

VB - 38. lekce

38.1 Registry
38.2 Rýpání do registrů
38.3 Domácí úkol
38.4 V další lekci

Práce s grafikou XI. – Převracení obrazu

Dnes se nebudu zabývat psaním kódu, který zpracovává obraz pixel po pixelu, ale zaměřím se na API funkce, které nám tento proces výrazně zjednodušují a hlavně zrychlují...

Splash (úvodní) obrazovka

K odvedení pozornosti uživatele od časově náročných operací při spuštění aplikace se používá Splash (úvodní) obrazovka. Ukážeme si, jak ji vytvořit.

Grafický editor - 3. díl

Jednu dobu jsem si myslel, že pokračování snad už ani nenapíšu, ale nakonec je tedy ve třetím díle a doufám, že ne posledním. ..

VB - 37. lekce

37.1 O RES souborech
37.2 Jak zapnout Resource Editor
37.3 Jak nahrávat data do RES souborů
37.4 Načítaní dat z RES souboru
37.5 Řetězce a místní jazykové nastavení
37.6 Domácí úkol
37.7 V další lekci
..

Celý článekGoogle16. prosince 2005

VB - 36. lekce

36.1 Binární soubory - úvod
36.2 Otevření binárního souboru
36.3 Zapis
36.4 Čtení
36.5 Plus
36.6 Ukládání řetězů
36.7 Domácí úkol
36.8 V další lekci …

Jednoduchý SplitterBar

V programech typu Průzkumník je hlavní okno rozděleno na dvě menší. Jak to vytvořit ve Visual Basicu, když tam není prvek SplitterBar? Přečtěte si tento článek a budete vědět, jak na to...

VB - 35. lekce

35.1 Komponenta WinSock Úvod
35.2 Tvorba programu pro příjem dat (Server)
35.3 Program pro odesílání zpráv (klient)
35.4 Tvorba aplikace pro dvoustranou komunikaci
35.5 Další použití
35.6 Domácí úkol
35.7 V Další Lekci

Výsledky 31-60 z celkem 118 nalezených
  1  2  3  4     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032021 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý