#1 Eflyax
Kromně aktuální pozice by se (podle mne) mněl posílat i směr a rychlost pohybu. Pro kouzla třeba čas začátku kouzlení(+kolik času už je odkouzleno) atp. . Takto by se nemusela data posílat tak často ale hlavně při začátku/změně/ukončení akce. Nicméně jen změny bych neposílal, občas by to chtělo plnější stav, aby se to někde nerozsypalo, to pak vypadá hrozně když každý vidí něco jiného.
U různých her je to i vidět . Když se špatně přeruší spojení tak vidíte jak váš kamarád běží a běží a běží až doběhne ke zdi a vypadá že se chce prohrabat zkrz , nebo třeba běží do kopečka a pak pokračuje dál a dál do vzduchu :)
Záleží také na protokolu, TCP zaručuje doručení(nebo hlásí chybu) ale zase se to v něm při delších výpadcích štosuje a navazování spojení chvilku trvá. UDP má výhodu že se ztracené pakety nikde nehromadí takže příchozí paket je relativně čerstvý, zase ale není zaručeno pořadí paketů a ztráta se musí vyhodnocovat ručně. Zajímalo by mne jakou variantu jste se rozhodli zvolit :)
Jinak pingy kolem 32ms jsou ještě docela pěkné :) , já mívám třeba 40-60ms a ještě se to u některých her dá snést.