Anonymní profil CodeHustla – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil CodeHustla – Programujte.comAnonymní profil CodeHustla – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 212.96.160.–

PizzDec
C / C++ › C++ - Throw řetězec
9. 4. 2016   #209813

Čeho se snažím dosáhnout je aby mě IDE Visual Studio, zaregistrovalo mojí hlášku vyjímky (vyjímka samozřejmně break-ne chod programu). Proč se ale hláška vyjímky nezobrazí v output consoli, nebo v messageboxu od IDE, místo nějakého runtime erroru.

Nebo jediná možnost je použiti OutputDebugString(..)/cerr/cout, jinak má řetězec pouze funkci "komentáře".

PizzDec
C / C++ › C++ - Throw řetězec
8. 4. 2016   #209791

Zdravím,

není ani tak podstatné čeho se snažím dosáhnout. To lze z kódu jasně vydedukovat, že se snažím ošetřit dynamickou alokaci určité struktury. Co je ale podstatné, aby uživatel zadal validní hodnotu pro vytvoření struktury. To jsem tedy ošetřil konstrukcí (vyjímkou) throw catch. Co ale řeším je, jak informovat programátora vyjímkou řetězcem, který tam sice mam ale proč "nepřekryje" standartní hlášení. 

Exception thrown at 0x74D4C52F in ConsoleApplication1.exe: Microsoft C++ exception: char at memory location 0x002AF718.

	/* Dynamic alloc struct */
	Employeers * EMP;

	try
	{
		if (EmpCount > 0)
			EMP = new Employeers[EmpCount]; // An array cannot have zero size. (ISO 9899:2011 6.7.6.2)
		else
			throw "An array cannot have zero size";
	}
	catch (const char * Excp)
	{
		cerr << "Struct Employeers - "  << endl;
		throw Excp; // copy-initializes a new exception object of type std::exception
		//throw;   // rethrows the exception object of type std::length_error
	}

Proč tedy není v debugu ten řetězec ? Proč mě na to reaguje výchozí vyjímka...

P00rC0de
C / C++ › C++ - Char - velká data
6. 3. 2016   #209131

Zdravím,

není ani tak důležité co dělám za konkrétní program, spíše jde o učební důvody jazyka. Snažím se program napsat pouze v čistém C++ s použitím primitivního typu char, bez vektorů, knihoven string.h atd. Takže mám několik nejasností, a tak doufám, že někdo zkušený mě je pomůže více objasnit.

V programu pracuji s velkým množstvím dat, které chci uložit do charu. Co mě není jasné:

  • Do obyčejného charu můžu uložit jeden znak (nepřipadá v úvahu jeho využití po jednom znaku).
  • Do pointer charu (char * a = "asd" ) můžu uložit nějaký řetezec, ale pouze při inicializaci za běhu programu není možné. Otázkou zůstává jak dlouhý. Moje úvaha usigned char = > 0-255. Při ASCII jeden znak => 1byte.  Tudíž můžu zapsat do pointer charu 255 znaků - nulový znak ?
  • Pokud budu potřebovat pracovat s delším textem jak > 256 znaků, je možné pořád pracovat s char typem, rozdělit na více charů?
  • Možnost jak za běhu programu zapisovat data je pouze přes dynamicky alokovanou paměť, nemam pravdu?
  • Má se smysl pachtit se samotným charem? (Určitě né, string.h, vektor by to vše vyřešilo...) I přesto bych ocenil váš názor

Děkuji za případnou reakci.

Pizzdec
Matematika › Procentuální vzrůst ceny
1. 3. 2016   #208999

Zdravím,

narazil jsem na jeden z ukázkových příkladů ze Scia. Rád bych  se zeptal, zda někdo má nějaké řešený jak dojít k dannému výsledku, díky.

V jedné zemi se cena zboží během posledního roku zvětšila o 100 000 %. Nová cena byla vzhledem k původní ceně větší: (A) 101 krát (B) 999 krát (C) 1 000 krát (D) 1 001 krát (E) 100 000 krát

Nemam žádnou taktiku jak k takovému výsledku dojít. Díky za případnou pomoc.

Blah
PHP › PHP - Rozčelenení tříd
29. 9. 2015   #205281

Heya hou,

píšu si redakční systém v OOP. Můj csm má struturu, že pro každou třídů využívám samostatný soubor (na MVC nijak zásadně zřetel neberu.). Zatím jsem nenarazil na žádný problém, ale protože se můj systém rozrůstá, tak zároveň i komplikuje (k tomu přispívá i OOP).

MainAPI.php     - Logika. ..

DBHandler.php - Zprostředkání mysqli připojení a query

HeadPage.php - Html hlavička

BodyPage.php - html

Řeším tedy problém propojení tříd, které jsou na sobě částečně závislé, tedy že určitá třída čerpá z jiné třídy nějaká data.

Konkrétně třídu DBHandler bych měl využívat ve všech třídách (respektive v elemntech stránky Hlavička - title z Db, Body - třeba novinky).

Problém tedy, je v tom že metody z DBHandler bych neměl volat staticky, což mě tady už bylo rozmluveno.

Je tedy v pořádku skoro do každé třídy vkládat třídu DBHandler, a vytvářet v ní instanci přes kterou bych mohl využívat metody?

Nepřipad mě to jako nejlepší řešení, a pak opět třídu vkládat do indexu, spolu s ostatníma třídama.

Blah
PHP › OOP - Statická metoda a vnit…
26. 9. 2015   #205204

Moje situace vyžaduje abych metodu volal staticky, kdybych mohl, tak si neni problém vytvořit instaci a zavolat to přes ní.

Blah
PHP › OOP - Statická metoda a vnit…
26. 9. 2015   #205200

 Toto je funkční kod, který jsem zapoměl připojit.

	public static function TestQuery()
	{
		if(!self::$Instance)
			self::$Instance = new self();
		
		self::$Instance->Connection()->query('SET NAMES `utf8`');		
		

		return self::$Instance->Connection()->query('SELECT `Charset`, `Title` FROM `Page`')->fetch_object()->Charset; 
	}
	
Blah
PHP › OOP - Statická metoda a vnit…
26. 9. 2015   #205198

Mam určitou třídu, která se stará o zprostředkování MySql připojení.

Dostal jsem se do situace kdy, jsem potřeboval z mé třídy volat public non-static metodu ze statické. To jsem ale vyřešil, ale vlastně jsi nejsem úplně jistý, jak danný kod funguje.

Původní kod byl následující, samozřejmě s chybovou hláškou že nemůžu volat ze staticé funkce, funkci non-static. (Ještě předtím jsem to zkoušel s klíčový slovem $this->, místo self, a význám těchto keywordů znám).

<?php

class MySQLHander
{
...
public Connection()
{...}

public static function TestQuery()
{	
		return self::Connection()->query('SELECT `Charset`, `Title` FROM `Page`')->fetch_object()->Charset; 
}

Pomocí inspirace z jiné třídy, jsem narazil na řešení s proměnou $Instance, která slouží jaký si "zpřostředkovatel" (osobně si to tak vysvětluji) , mezi statickou ---> (a) public non-static funkcí.

Moje otázka zní je to řešení tak nějak správné, či validní, neudělá to v kodu nějaký "bordel" ?

Taky by bylo dobré zda by mě někdo vysvětlil, či nasměroval na odpověď, co jsem tou úpravou vlastně udělal.

Díky za spolupráci.

Puffy
Číslicová technika › Photodiode array
15. 9. 2014   #193974

#2 KIIV
Přece jsem psal že snímání "obyřejné" photodiody, i SMD jsou nedostačující z důvodu jejich rozměrů. Potřebuji snímat na micro-metry.

Kamera nevim taky jsem přemýšlel, ale jeden z hlavních parametrů je rozměr danné věci. Takže s kamerou bych musel od předmětu mít určitou vzdálenost aby rozné pole kamery ten předmět zaměřilo. Navíc potřebuji jednom stav zda jsou určité pixely/plocha zastíněné, nepotřebuji žádný odstín barvy.

Také mě napadlo obyčejný odporový display, který by zvládl multi-touch, a to tedy i na micro-metry. Co myslíte, je to možné ? A pak to třeba po sběrnici posílat do uC?

Má někdo nějaké nápady, docela by mě to pomohlo.

Díky za rady anyway,...

Puffy
Číslicová technika › Photodiode array
13. 9. 2014   #193912

Dobrý den,

hledám tady pomoc jestli by mě někdo mohl poradit s technologií kterou hledám. 

Hledám "technologii" o rozměrech min. 6x6cm (rozměry nejsou tak podstatné) na která by reagovala na světlo. Tedy pokud bych zastínil určitou část té plochy tak abych dostal přes sběrnici data o pozici zastíněného místa. Jednalo by se o logické signály (nepotřebuji získat přesnou barvu nebo tak, jenom logický stáv zda je danné místo zastínené => log 1, a následně získat zastíněné pixely plochy.)

Nebyl by problém si sám napájet na PBC několik tranzistorů s předřadnými odpory, problém ale je v tom že potřebují získat přesnost na 1mm (ne-li možná méně), čehož nejsem schopen ani s SMD součástky.

Snažil jsem se hodně hledat, zatím jsem narazil na samé linear sensory, ale to neřeší přesně to co potřebuji.

Děkuji za případnou pomoc, či nějaké nápady.

Zatím Puffy...

Interrupt
Mikrokontroléry › High Voltage Serial programi…
22. 8. 2014   #193270

Nechápu proč nejde, prostě nejde vygooglit nic o principu HVSP a jak ho uplatnit na reset fuse attiny13,45 (8-dip) mC. Kromě nějakých "doctor-boardů" nelze dohledat vůbec nic. Jenom jsem teda zjistil že na reset se dá +12V, nic víc nevim, a to fakt googlim jak magor všechny možný fráze .....

Interrupt
Mikrokontroléry › AVR Debug - DebugWire
19. 8. 2014   #193196

Zdravím,

budu debugovat malé čipy konkrétně attiny13 které nepodporují Jtag naopak mají tomu určený DebugWire. Co jsem si vygooglil tak DebugWire vyžaduje pouze jeden vodič na RESET pin s pull-up resistorem (10-20kOhm) jenž je připojen na pin Jtagu nSRST, a nastavení fuse pojistky na WDEN. (- Správně?).

Jako IDE používám Atmel(Visual) Studio.. Moc dobře znám visual studio, a to včetně debugování na PC platnofrmě (breakpointy, čtení hodnot proměných, ...)

Píšu v C++ takže bych potřeboval trochu více něž jen "nahlídnout" do stacku atd.

Ptám se zda-li je debugování s DebugWire a Atmel studio nabízí takové možnosti, jako zobrazení hodnot proměných (jedno z nejduležitější), breakpooint?  (To bych rovno mohl použít interní-soft presudo simulátor ...)

Je tento Jtag vyhovující, nějaký zápory?, dá se sním použít debugwire?

BrainStupidityOverflow
Mikrokontroléry › C++ avr - Směr DDRB registru…
9. 8. 2014   #192819

#2 KIIV
Díky moc za radu, tímhle jsem si uvědomil že se musim naučit v C++ logický operace, bitovou logiku atd. Protože nemá smysl tupě si pamatoval nějaká znamínka, a doufat že se vydaří to co potřebuji. Nemam teď možnost to vyzkoušet, takže odpovím později jak jsem dopadal s kodem. A jinak ještě otázka. Počáteční nastavení víceméně init DDRB registru (hned jeho první výskut v kodu) může být proveden tou bin-negací?

Čeho se snažim dosáhnout? Víceméně ničeho, jenom se naučit programovat v C++ s MCU, abych už konečně překonal ty nejasnosti v začátcích, a měl znalosti co se týče tohodle.Jinak ten signál nemá moc smyslnost.

Jinak moc díky za radu, určitě mě zase toto poposune o něco dál a budu schopen problémy řešit razantněji.

BTW: Jaký kodování používáš na klavesnici? Já jen že znaky tohoto typu "~" asi neudělám na český klávesnici.

BrainStupidityOverflow
Mikrokontroléry › C++ avr - Směr DDRB registru…
9. 8. 2014   #192816

Přeji dobrý den všem programátorům. Přicházím jsem s menší prosbičkou o pomoc někoho zkušeného s AVR platformou a její samotné programování v C++, nebo aspoň někoho kdo by byl schopen poradit.

Mam zapojení mikrokontroléru následující. Na pinu PB0 mam vodič který je připojen k externímu pull-up rezistoru (4,7 Ω), k němu mam připojený další vodiče a to jeden z arduina který pomocí jedné libky posílá puls který spíná zem, a zbývající vodič k osciloskopu. A teď zpět ke kódu, nyní mam průběh signálu oddělen že z jednoho pinu čtu (tedy PB0) a na základě přijatých dat z PB0 generuji výstupní signál na dalšim portu PB1, ale teď to chci zakombinovat na jeden jediný port, tedy PB0. Abych z něco vyčetl informaci a posléze přepl do write režimu a vygeneroval impuls na jednom pinu. Neni to přece nic složitého, ale zrovna jsem se zasekl nad tím problémem že pokud měnit směr DDRB registru z read režimu na write, nebo pouze na ten samý kod prostě přestane fungovat, a to konkrétně na boolu bFallin

#define F_CPU 1000000

#include <avr/io.h>
#include <util/delay.h>

#define INPIN PB0

bool bFalling = false;
bool bRising = false;

bool bReset = false;

#define DEBUG_MODE_GROUD 0

void debugWriteSignal(int Port, int Mode)
{
	if(Mode == DEBUG_MODE_GROUD)
	{
		PORTB &= ~_BV(1);
		_delay_us(10);
		PORTB |= _BV(1);
		_delay_us(10);
		PORTB &= ~_BV(1);
		_delay_us(10);
		PORTB |= _BV(1);
		}else{
		
	}
}

int main (void)
{
	DDRB  &= !_BV(INPIN);
	DDRB  |=  _BV(1);
	
	/* Button input */
	//DDRB  &= !_BV(PB2);
	//PORTB |= _BV(PB2);
	
	/* Init */
	bFalling = false;
	bReset = false;
	bRising = false;
	
	for (;;)
	{
		if(bReset == false)
		{
			//DDRB  &= !_BV(INPIN);  --- Znefunkční kod v podmince bFallin - Proč?!
			/* Fallin edge */
			if(bit_is_clear(PINB, INPIN))
			{
				if(bFalling == false)
				{
					//debugWriteSignal(1, DEBUG_MODE_GROUD);
				}
				bFalling = true;
			}else{
				if(bFalling)
				{
					//debugWriteSignal(1, DEBUG_MODE_GROUD);
					_delay_us(60);
					PORTB &= ~_BV(1);
					_delay_us(200);
					PORTB |= _BV(1);
				}
				bFalling = false;
				//bReset = true;
			}
		}
	}
}

Připojen obrázek.

Takto vypadá průběh signalu pokud vše pracuje jak má. (Tedy že se vyšle signal z channelu0).

Díki za pomoc a  rady.

Interrupt
Mikrokontroléry › Attiny - Podmínka
6. 8. 2014   #192698

Prosím o smazání. už jsem přepracovanej a primitivní chyby v kodu jsem si ani nevšiml (
bFalling = true;). Omlouvám se.

Interrupt
Mikrokontroléry › Attiny - Podmínka
6. 8. 2014   #192697

Zdravím,

docela nechápu jedno prostou věc. Mam jednoduchý kod který kopíruje logickou nulu ze vstupu na odlišný výstup MCU jako logickou jedničku. Neni v tom problém ono ani nejde o tento kod, ale o to že pokud přidám do kodu více podmínek z nějakého důvodu kod nepracuje tak jak má, a pak nejsem schopen napsat nějaký kloubný program, aneb avr rulez. Né vážně třeba někde fakt dělám chybu tak bych rád veděl kde abych se už konečně mohl "rozjet". (Klíčové slovo volative jsem také zkusim, bohužel marně. )

#define F_CPU 1000000

#include <avr/io.h>
#include <util/delay.h>
#define INPIN PB0

bool bFalling = false;
bool bReset = false;

int main (void)
{ 
	DDRB  &= !_BV(INPIN);
	DDRB  |=  _BV(1);
	
	/* Init */
	bFalling = false;
	bReset = false;
	
	for (;;)
	{
		if(bReset == false)
		{
			if(bFalling == false)
			{
				if(bit_is_clear(PINB, INPIN))
				{
					PORTB |= _BV(1);
					bFalling = true;
					}else{
					PORTB &= ~_BV(1);
				}
			}
		}
	}
}


Problém je v tom že pokud zakomentuju podmínku s boolem bFalling vše pracuje ok. Pokud tam však je, nechápu proč se mě na výstup pinu PB1 nic neděje. (Mam logický analyzýtor)..

Interrupt
Mikrokontroléry › Časování minimání delay
5. 8. 2014   #192621

Zdravím,

začal jsem teď s AVR časovat, mam jednu jednoduchou otázku, Mam attiny13 a používám timer0 tedy 8bitový. Teď mě vrtá hlavou jaká je minimální delay s tímto timerem. Podle mého výpočtu to vychází takto.

FPU = 1Mhz

PRESCALER = žádný na nejmenší delay

1000000/256 = 0,000256 = 256us

Jak tedy probíhá časování s procedurou _delay_us ? .Když sní moho časovat nepřesně klidně do 60us, jiný timer ?

Používám overflow CTC interruptem.

Díky za rady.

Interrupt
Mikrokontroléry › Externí oscilátor - Xtal
30. 7. 2014   #192487

Dobře dík moc. Já jsem si provizorně našel jako burner Khazamu.

Jinak v těch nastavených pojistkách je nějaká chyba ?

Interrupt
Mikrokontroléry › Externí oscilátor - Xtal
30. 7. 2014   #192485

Nemá cenu zakládat nové téma, napíšu to sem jako pokračování.

Tak tedy, přes jednu stránku kterou jsem našel jsem si vygeneroval fuse-bity (low a high). Jelikoš, jsem nemohl najít žádný burner uřčený pro attiny85 (výsledky googlování se mě zdáli až nulovéna na tento procesor, nic jsem nenašel). Tak jsem přes Exteme burner, jehož nabídka avr procesorů je také dost chudá, jsem vybral attiny84 myslel jsem si že k tomu procesoru bude tak asi "nepříbuznější". Zadal jsem tedy high a low nastavení bitů, a zapsal na chip. No a ... po opětovném pokusu o vyčtení dat z procesu přestal komunikovat. Neni asi ďivu když jsem ho nějakým způsobem "vymrvil" asi se bity zapsali do jiného pameť prostoru kdo ví.

Otázka moje tedy když budu chtít dále s novým nebo resetlým avr procesorem attiny85 pracovat. Jaký program můžu vůbec použít abych na něj mohl něco vypálit.  Vůbec se mě ty možnosti pro vývoj avr procesorů zdají všeobecně kamenný ...

Nastavené fuse bity

Bity jsem se snažil nastavit na externí krystal oscilátor. Díky za další rady

Interrupt
Mikrokontroléry › Externí oscilátor - Xtal
9. 7. 2014   #191936

Dobře děkuji za odpovědí, mam už víceméně jasno. Nemam totiž k dispozici kondenzátor o danné kapacitě, tak proto ta otázka. Jinak není důvod interního oscilátoru, potřebuju externí na přesné časování v řádově nano a mikro časování.

Interrupt
Mikrokontroléry › Externí oscilátor - Xtal
9. 7. 2014   #191915

Zdravím,

mam pár otázek ohledně připojení externího krystalu (oscilátoru).

  1. Je nutné mít na přívodech krystalu také kondenzátor ( > 8MHz - 22pF) ?
  2. Pokuď mám krystal s frekvencí třeba 20MHz, je možno ho nataktovat třeba na 16Mhz. (Nebo až s použitím předděličky ?)
  3. Frekvence krystalu se nastaví přes určitý/é fuse bity procesu, a následně přímo v programu definicí použité frekvence. Mam pravdu?

Případné použité mcu: attiny2313, attiny85.

Interrupt
Mikrokontroléry › Arduino - Program bez burnlo…
5. 5. 2014   #189861

Mam Usbasp takže s ISP problém není. Jenom jsem to potřeboval kvůli jedné knihovně doslova řešící můj problém. Ale to nevadí budu to muset přepsat čistě do C++ avr. Ale samozřejmě dík za radu.

Zasláno z mobilního telefonu.

Interrupt
Mikrokontroléry › Arduino - Program bez burnlo…
5. 5. 2014   #189858

Je nějaká možnost jak zcompilovat/vypálit program bez burnloaderu? Nemůžu pak program kvůli jeho velikosti dostat na attiny2313 / 45, a to program s knihovnou je tak triviální že zabýrá pár bytů nad limit flash 2kB. Samozřejmě že program by šel přepsat, ale potřeboval bych to aspoň vyzkoušet.

Dík za pomoc.

Zasláno z mobilního telefonu.

Java › TextWacher - Nekonečná smyčka
14. 4. 2014   #189273

#3 lukber

Jde o to že danný text vepsaný uživatelem formátuju (měnim barvy textů dle klíčových slov, atd...).

#2 z

Už jsem skoušel přerušovat ty události, ale aplikace se strašně trhá a pozice kurzoru jde pořád na začátek. (To už jsem psal a považoval jsem to za rekurzivní přerušení, tak se omlouvám ...)

Java › TextWacher - Nekonečná smyčka
13. 4. 2014   #189243

Potřeboval bych prosím poradit po několika hodinách snažení, hledání na internetu řešení jsem nenašil nic kromě toho co vím, a tuny nefungujících řešení.

Zkrátka potřeboval bych v textwatcheru v události afterTextChanged po změně textu updatovat obsah edittexu na který je textwatcher navázán. Avšak, po updatu edittextu vznikne nekonečná smyčka ( ===> Overflow), tak si musím zavést kontrolu "zpětného volání". Tu kontrolu jsem řešil hodně dlouho a hází si to písmenka které píšu do edittextu tam chce.

Zkoušel opravdu hodně řešení třeba, rekurzivní přerušení údálosti (sice fungovalo ale aplikace se hodně trhala --> Pomohlo by samostatné vlákno?)

Dále vlastnost edittextu inputtype na "TextNoSuggetion", která by měla zamezit opakovanému volání funkce. Nefunguje aneb klasická kompabilita android (To neumlovim o tom že jsem k textwatcheru přešel z toho důvodu že na událost Onkey nefunguje je SW klávesnicích.

Můj pokus o nějaký systém zabranující stackoverflow jak jsem se zmínil vstupní text si skáče sem a tam

	@Override
	public void afterTextChanged(Editable s) 
	{
		
		if(TextBox.getText().length() != prevText.length())
		{
			if(bTxTrigger)
			{
				TextBox.setText( F.Format(TextBox.getText().toString(), klicslova, barvy) );
				bTxTrigger = false;
			}else{
				bTxTrigger = true;
			}
		}else{
			bTxTrigger = false;
		}
		
	}

	
	@Override
	public void beforeTextChanged(CharSequence s, int start, int count, int after) 
	{
		prevText = TextBox.getText().toString();
	}

Android 4.2.2

C / C++ › Multicore vo Visaul Studiu 2…
31. 3. 2014   #188841
C / C++ › WinApi Menu chyba textu
22. 3. 2014   #188523

V nastavení VS si můžeš změnit kodování, abys nemusel před řetezce uvádět

Func(L"Whatever");
Func( (LPCSTR) "Whatever"); // Ekvivalent


Ale to bych asi nedoporučoval, a něchal bych ansi kvůli českému jazyku.

CodeHustla
Java › Android - Tabulkový layout
4. 1. 2014   #185947

Mam takový zdá se jednoduchý problém. Jde o vzhledovou stránku programu která se skládá z tabulek, a problém je v tom že první řádek tabulky koliduje s druhým. Abych to upřesnil mam v buňkách tabulek textview s pozadím (tedy jako čtverec celé vyplněné buňky tabulky).

Otázka je: Jak nastavit všem buňkám v tabulce stejné rozměry aby jeden řádek nepřesahoval na druhý?

Připojen obrázek.

Připojen obrázek.

Díky za rady a váš čas.

C / C++ › obsah funkci - zobrazeni
17. 12. 2013   #185411

Myslíš jako obsah proměnné při běhu aplikace  ? Ve visual studio stačí breaknou proces přes tu ikonku pausy. Pak už můžeš sledovat celý běh programu vlákna, callstack nebo a obsah proměnných když na ně najedeš kurzorem. Jestli jsem teda pochopil správně co chceš.

C / C++ › Odstránenie znaku zo stringu
1. 12. 2013   #184630

#1 Jakub

  string str = "...abcd";
  cout << str.substr (3, (str.length() - 3 ) ) << endl;  //"abcd"


Stačí použít substr. První parametr určuje číslenou pozici začínajícího textu k ořezání, a druhý parametr délku textu.

V tvém případě pouze první tři znaky začínajícího řetězce až k celkové délce řetězce.

C / C++ › v čem programovat ovládání a…
24. 11. 2013   #184316

Tady bude asi řeč o tzv. Hooking (Hookování) a reverzním inženýrstvý.

Pomocí té první metody můžeš zhotovit to klikání, a to tak že můžeš použít třeba DLL injekci. To znamená že do procesu tedy té tvé aplikace injekneš tvůj kod který by měl třeba simulovat klikání a to skrz kod v dll knihovně. Pak jednoduše můžeš simulovat kliknutí přes funkci Sendkeys(). Nebo je také možnost hooknout grafické rozhraní na kterém aplikace běží (Directx, OpenGL, možná i GDI++ ...). Jde o to že tyto rozhraní (API) poskytují vývojářův funkce které pak využívají v aplikaci, třeba taková funkce pro kliknutí myši se souřadnicemi. Je tedy možnost tuto funkci hooknout a poté ji volat přes jinou externí aplikaci či tedy DLLi. Na různých forech je mnoho příkladů s hookováním, ale i tyto pouhé jednoduché příklady dá někdy práci uvést do chodu.

S těma číselnýma hodnotama souvisí reverzní inženýrství. Jde o to že taková jakákoliv číselná hodnota je někde uložená v paměti na určitém místě v RAM. Takže ty musíš najít tu adresu kam se ta proměná uložuje. Tu adresu můžeš najít třeba s takovým Cheat Enginem. Jestli teda najdeš tu adresu možná to ještě není celý musíš totiž najít tzv. pointer, statickou adresu která má stálou adresu. Nějaké techniky typu ASLR se tomu snaží zabránit tím že adresy nejsou stálé. Musíš tedy najít offset adresy a s pomocí basse adresy zkalkulovat výslednou hledanou adresu. Pokud tedy najdeš zprávnou adresu pak už jí jenom vyčteš z aplikace a porovnáš s čím budeš chtít po vyhodnocení kodu třeba proběhne ten tvůj klik myše.

Stím obrázkem už nemáš šanci ani zdaleka leda že bys našel třeba proměnou určující typ obrázku. Ale to zůstaneš pořád u stejného problému jak to jen udělat, a nakonec stím sekneš.


Jakyk je nejideálnější C++, nejspíše i v C# by to šlo, nebo také v Delphi.

Reverzní inženýrství je metoda vyžadující opravdu perfektní znalost programování a jeho strukturu, tedy co se děje po kompilaci a spuštení aplikace a co se děje v paměti. Jak program pracuje s proměnými, adresy a volání funkcí. Hodně se tímto zabývají crackeři, hakeři  který pak tuto metodu uplatní třeba v cracku nebo v cheatu. Zkrátka jestli ani neumíš pořádně programovat raději se do toho ani nepouštěj, protože to vážně nemá cenu.

Snažil jsem se to nějak "stručně" objasnit a vysvětlit a to i pro ty které by to také zajímalo. Českých for zabývajícím se tímto moc neni, řekl bych že skoro žádná. Pokud by tě to doopravy zajímalo a chtěl bys to zkusit určitě najdeš nějaké návody v angličtině.

Ale já myslím že skončíš u prvního odstavce se čtením  :D.

(Gramatiky si nevšímejte ...)

C / C++ › Problém s rozlíšením obrazovky
30. 8. 2013   #180921

Otevřeš cmd, a klikneš pravým tlačítka myši na (průhledný) okraj okna. Z možností zvolíš vlastnosti, a ze záložky  Font a Layout uzpůsobíš podle požadavků.

(http://www.youtube.com/watch?…)

Cooda
C / C++ › C++ - Velikost proměnné
21. 8. 2013   #180640

Zdravím,

mam dotaz ohledně zvolení velikosti arraye. Třeba u funkce getline jsem se zasekl stím že nevím jaká můžu být maximální délka řádku ( čtu sní řádky ze souboru), možná by se to dalo řešit failbitem, ale o to tak moc nejde. 

Spíš by mě zajímalo proč ve většině příkladů nacházím velikost char arraye o 256 znacích, nebo také 255 to si ale zdůvodním s 255 + nulový znak. Co kdybych zvolil třeba velikost 999 ?

Může mě někdo vysvětlit zvolení velikosti arraye ? Děkuji.... 

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180490

takže je lepší použít delete , že?

Zasláno z mobilního telefonu.

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180488

Takže uvolňovat paměť třeba s funkcí free() bych měl jenom při dynamických proměných, nemam pravdu? Mam totiž třídu ve které mam členskou funkci, typu dynamic char s kterou po danné konverzi navracím řetězec s jazykem systému, a hned po returnu volam fci free() na ten dynamic. buffer. Díky za odpovědi a rady.

Zasláno z mobilního telefonu.

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180481

Díky za rady. Řešení je zde: 

	char buff[10] = {0};
	wchar_t str[LOCALE_NAME_MAX_LENGTH] = {0};
	GetUserDefaultLocaleName( (LPWSTR)str, LOCALE_NAME_MAX_LENGTH ); 

	WideCharToMultiByte(CP_ACP, 0, str, -1, buff, sizeof(str), NULL, NULL);

	MessageBox(hWnd, buff, "Locale", MB_OK);

Ještě taková otázka, není nutné ještě nějak uvolnit paměť proměnné str abych šetřil paměť?

Offtopic › Mistrovství v C++ - Skladem
16. 8. 2013   #180477

#3 Tom
No nakonec z nich vylezlo že knihu skladem nemají, ale dík i tak.

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180466

Jaký kodování má obyčejný char ? (díky za odpovědi)

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180463

#2 vitamin
Nějaký návrh řešení? Zkoušel jsem i konverzi s sprintf s %c parametrem.

Cooda
C / C++ › C++ Locale
16. 8. 2013   #180461

Dobrý den všem.

Nemůžu přijít proč tento kod pro zjištění locale (jazyka) momentálně na systémi mě navrací pouze jeden znak c

	char str[LOCALE_NAME_MAX_LENGTH] = {0};
	GetUserDefaultLocaleName( LPWSTR(str), LOCALE_NAME_MAX_LENGTH ); 
    
	MessageBox(hWnd, (LPCSTR)str, "Locale", MB_OK);

Vážně už nemam nervy na to pořád dokolečka zjištovat proč furt něco nefunguje když v tom nevidím žádnou chybu, tak prosím o radu.

díky.

Offtopic › Mistrovství v C++ - Skladem
15. 8. 2013   #180381

Zdravím,

scháním knížku Mistrovství v C++ třetího vydání ale nemůžu najít žádný e-shop u kterého je kniha na skladě, nebo naopak potupnej eshop který ani o zbožím na skladě neinformuje.

Neznáte nějaký eshop ve kterém bych tuto knihu mohl zakoupit skladem?

CodeHustla
C / C++ › VS C++ Cli - Dekompilace
13. 8. 2013   #180290

Zdravím,

už delší dobu se potýkám s výběrem IDE a zároveň programovacího jazyka. Dávno už jsem si zvolil C++, ale další problém je ve volbě IDE, a to třeba k tvorbě GUI aplikací třeba jednoduchou oknovou aplikací. Problém v tom je že programovat v holem Win32 API je moc těžké a s použití resource editoru mě pak každej moula může resource upravit. Proto se tedy ptám chtěl bych zvolit C++ Cli, (také kvůli samotnému designeru), ten framework od visual studia, ale nevím za se aplikace nedá decompilovat jako to je u C Sharp. Potřebuji něco nedobitného.

Je tedy možné C++ CLI dekompilovat do samotné podoby C++, popřípadně nějakou variantu IDE s gui designerem, jehož výsledná kompilovaný program nejde jen tak "rozebrat" ?


děkuji za odpovědi-

CodeHustla
C / C++ › C++ - Třídy (Export funkcí z…
9. 8. 2013   #180158

------EDIT-----

To nemluvím o tom že v souboru funkce.cpp bude kompilátor hlásit chybu.

CodeHustla
C / C++ › C++ - Třídy (Export funkcí z…
9. 8. 2013   #180157

Dobře moc ti dík za odpověď, vyzkouším.

Teď jsem trochu zmatený se strukturou zdrojových souborů. Jedem malý příklad:

//funkce.h

#ifndef _FUNKCE_H
#define _FUNKCE_H

void Hello();

#endif
//funkce.cpp

void hello()
{
       .......................
}
// main.cpp
#include <iostream>
#include <funkce.h>
//#include <funkce.cpp> - Nemuzeme includovat cpp do cpp

int main()
{
   hello();
}

Nějak nechápu jak se nalinkuje/zkompiluje soubor funkce.ccp ve kterém je definována fce hello. Je nutno přidat parametr kompilátoru na soubor (nejspíše ano), nějak si to totiž nemůžu představit při velkém projektu že bych pokaždé musel přidávat cpp soubor s definicí do parametru kompilace tak jako to je příklad na linuxsoftu.

CodeHustla
C / C++ › C++ - Třídy (Export funkcí z…
9. 8. 2013   #180151

Zdravím,

mam třídy v hlavičkových souborech jak je značeno na obrázku. Červené čáry značí, že se využivají určité funkce ze třídy CObject1 na kterou mam při definici vytvořen ukazatel. Problém je ale v tom když chci ze třídy CObject1 zavolat nějakou funkci ze tříd které jsou includované pod ní. (CObject2, CObject3). To mě samozřejmně při kompilaci vyskočí error (Pokud tedy skusím zavolat z CObject1 funkci ze třídy CObject3).

error C2065: 'CObject3' : undeclared identifier
error C2227: left of '->Menu' must point to class/struct/union/generic type
1>          type is ''unknown-type''

S tímto problémem se už tak potýkám dlouho a nějak nevim jak ho vyřešit kromě toho tedy že bych to naplácal do jedné třídy nebo tak. Děkuji za rady a nápady předem.

EpicTor
Mikrokontroléry › C/C++ Atmel - Referencem dok…
26. 7. 2013   #179646

Dobrý den.

Začal jsem programovat mikroprocesor v C/C++, ani jeden jazyk z toho mě nesmrdí kromě assembleru do toho už vážně nemam sebemenší důvod jít, vážně nevidím důvod proč psát metrové nepřehledné zápisy když to jde psát sofistikovanější cestou. Mam základní znalosti co jsem si tak našel na internetu, už jsem si zkusil blikající diodu a další věcičky. 

Co mě ale zarazilo je že nemohu vůbec najít žádnou dokumentaci API funkcí. Třeba jako je MSDN tam si najdu zkrátka cokoliv. Když něco programuju na desktopu tak jednoduše napíšu do googlu "C++ get directory msdn" a jsem doma. Narozdíl od jednočipu (s kterým zrovna dělám) Attiny32A, na který teda obecně nemůžu nic vygooglit.

Třeba se stále snažím zjistit zda je možné z analogového portu nastavit na výstup volitelné napětí (samozřejmně s limity technologie) 0 - 5 V. 

V datasheetu nic moc neni až nějaké technologické informace.

Můžete mě někdo prosím poradit kde mam čerpat informace, dokumentaci, či nějaké návody.

C / C++ › Učebnice pro tvoření grafiky…
26. 7. 2013   #179618

Co radči zkusit C# - Xna ? Myslím že tato varianta je docela nadějná, a také kvůli podporované platformě Xboxu 360. Řekl bych že je to sice jazyk na menší projekty z důvodu výkonu, ale tobě by asi stačil. Na C-Pressu jsem zahlídl i nějakou literaturu, a myslím že tam jsou dvě knihy. Jedna zaměřená spíše na 2D grafiku a principy a druhá na 3D.

http://knihy.cpress.cz/programujeme-3d-hry.html# - Nejspíše už zastaralá

----http://programujte.com/forum/vlakno/13011-prodam-knihu-programujeme-3d-hry-v-jazyce-c/

http://knihy.cpress.cz/programujeme-hry-v-jazyce-c.html

Jinak na internetu je spousta článků a návodu, dokonce i přímo tady.

C / C++ › Get text z ineho programu
26. 6. 2013   #178464

Určite to možné je, ale záleží jak to myslíš.

Například lze jednoduše získat přes Win API handle cizího procesu třeba notepadu, a můžeš měnit obsah, či obash notepad  zkopírovat do proměnné.

#include <windows.h>

#define WINDOW_TITLE "Untitled - Notepad"

int main() 
{
	HWND hwNotepad;
	HWND hwNotepadEdit;

	char szTextBox[255];
	
	hwNotepad = FindWindow(NULL, WINDOW_TITLE);	
	if(!hwNotepad)
	{
		MessageBox(NULL, "Okno notepadu je fuc", "Argh", MB_OK);
		return -1;
	}

	hwNotepadEdit = FindWindowEx(hwNotepad, NULL, "Edit", NULL);
	if(!hwNotepadEdit)
		return -1;

	SendMessage(hwNotepadEdit, WM_GETTEXT, (WPARAM)1024, (LPARAM)szTextBox);	

	OutputDebugStringA(szTextBox);
}

Další možnost je zásah do aplikace pomocí assembleru, a vložit mezi určité instrukce kde probíhá nějaké zpracování výstupního textu, vložit (spíše upravit EXE je) jump instukci která přesměruje kod na tvůj vlastní kde bys provedl  zalogování výstupního textu, a poté po zpracování vloženého kodu opět navrátil na nadcházející instukce abyse nenarušil chod aplikace. Ale tento způsob je pro zkušené mistry.

.... Sekvence zpracování textu
-- jmp mujUsek (push eax)
Navrat
....... 


mujUsek:
mov Zasobnik, Text
call FceZapis
push eax
jmp Navrat
C / C++ › open url button
14. 6. 2013   #178037

   

ShellExecute(NULL, "open", sWebUrl, NULL, NULL, SW_SHOWNORMAL);


Kodování
(LPCSTR) - ANSI - (No Set)
(LPCWSTR) - Unicode

Když používáš CLI myslím že bys mohl s datovými typy pracovat efektivněji.

C++ Cli toString ...

-----------------

Jaký je problém "vytáhnout" vstupní data z textboxu z form1 a "dosadit" je do funkce ShellExecute ?

ShellExecute(NULL, "open", "http://www.google.sk/#sclient=psy-ab&q=" + textbox1->Text, NULL, NULL, SW_SHOWNORMAL);

// Takto podobně bych to napsal v C# a CLI je jemu dost podobné

Měl bys ses jazyk opravdu snažit naučit a né kopírovat kusy kodů z diskuzních for.

C / C++ › open url button
12. 6. 2013   #177905

   

#include <Windows.h>
#include <iostream>

int main()
{
	char sTextBox[255] = "Hello !"; // Obsah parametru z textboxu 
	char sWebUrl[255]; 
	sprintf_s(sWebUrl, "http://www.google.sk/#sclient=psy-ab&q=%s", sTextBox);

	ShellExecute(NULL, "open", (LPCSTR)sWebUrl, NULL, NULL, SW_SHOWNORMAL);
	return 0;
}

Jednouchá konzolová aplikace. Ty ale pracuješ s frameworkem Visual Studia (C++/CLI nemam-li pravdu) a tak můžeš použít nějakou z API funkcí abys nemusel otrocky sestavovat řetězec webové adresy (sprintf -> iostream knihovna), nebo rovnou obsah samotného textboxu.

Myslím že v C# to je něco ve smyslu

string sWebAddress = "http://www.google.sk/#sclient=psy-ab&q=" + sTextBox1.ToString();
C / C++ › C++ WinApi Async Sockets - P…
2. 2. 2013   #171026

Dík moc strncpy bude stačit.

Vždicky se zaseknu u nějaké maličkosti   

C / C++ › C++ WinApi Async Sockets - P…
2. 2. 2013   #171020

Zdravím,

napsal jsem si ve Win32 oknovou aplikaci která slouží jako server s asynchroními sockety. Všechno pracuje v pořádků až na to že mam takovej menší problém s přijímáním dat od klienta.

Mam char buffer o velikosti 300 bajtů do kterého přijímám zprávu, ale jakmile se zpráva zkopíruje do bufferu (zprává má velikost asi  40 bytu) a poté vytisknu do textboxu přes sendmessage tak mi to vytiskne zprávu a zbytek bufferu tedy ty "prázdná místa" mě vytiskne jako divný znaky. Napadlo mě něco ve smyslu kdyby sendmessage měl parametr pro délku bufferu ale to nemá. Nebo nějak buffer oříznout. Řešení by bylo asi mnoho ale jaké by bylo nejideálnější?

V klientu by chyby být neměla to samé mě to dělá i při telnetu (TCP/IP).

		......
                if(LOWORD(lParam) == FD_READ)
		{
			char recvBuff[300];

			recv(hSock, recvBuff, strlen(recvBuff), NULL);
		.....

Nějaký nápady?

Hry › Mafia 2 MultiPlayer
9. 11. 2012   #166272

Určitě každý zná nebo aspoň slyšel o české hře Mafia II, nebo aspoň o prvním díle. Mafia II neobsahuje oficiální multiplayer ale díky skupině tvořivým moderů tu máme alespoň prozatím BETA verzi. Současná beta verze (0.1a-r4) zatím za nic nestojí protože synchronizace mezi klienty je mizerná. Zatím je možné se v multiplayeru pouze pohybovat (animace jsou občas trhavé), střílet ale současná synchronizace je velmi mizerná takže protihráči jsou skoro nesmrtelný a když máte štěstí tak aspoň protivníka zasáhnete a zraníte.

Proč tak vývoj MP trvá?

Vývojáři nemají žádné zrdrojové kody nýbrž SDK. To znamená že musí hledat adresy proměných, funkcí které jsou nezbytné k synchronizaci. (Vývojáři měli prozatím asi největší problém stím že nemohli najít funkci v enginu hry s kterou by vytvořili auta). Také vzhledem k počtu lidí kteří na projektu pracují a ten je momentálně pouze jenom jeden tak se nedivte že to tak dlouho trvá.

S novou verzí r5 by se měl multiplayer výrazně zdokonalit.

  • Lepší celková synchronizace (Pohyb - animace spritu nebo chůze, střelby)
  • Synchronizace aut
  • Oprava mnoho chyb

Bylo by fajn kdyby se komunita multiplayeru M2MP o něco rozrostla a dosáhla by stejné úrovně jako SAMP.

Oficiální stránky

Česká stránka o MP

Assembler › Reserve engineering - Úprava…
18. 8. 2012   #161701

#4 zlz
Díki moc za odpověď. Určitě použiju program DxWnd moje skušenosti s ASM nejsou až tak velké abych něco takovýho asi upravil Jinak ještě jednou dík a možná v budoucnu to aspon skusíim.

Assembler › Reserve engineering - Úprava…
18. 8. 2012   #161697

#2 remmidemmi
Jo přepsal jsem se 

Assembler › Reserve engineering - Úprava…
18. 8. 2012   #161693

Je nějak možné upravit aplikaci která běží na stařičkém Directx 8 tak abych vypnul fullscreen ? Ona ta aplikace totiž neumožňuje ten fullscreen vypnout. Aplikace běží v rozlišení 1600x900 to samozřejmě můžu změnit. Je to tedy možné třeba přes instrukce v asm přes OllyDgb?

Šugr
PHP › PHP isset $FILE
17. 8. 2012   #161675

Vyřešeno chyba v kodu

Šugr
PHP › PHP isset $FILE
17. 8. 2012   #161672

#1 Šugr
Skoušel jsem funguje

*funkce

Šugr
PHP › PHP isset $FILE
17. 8. 2012   #161671

Zdravím,

mam formulář s uploadem a nějakými textarea-i všechno funguje perfektně. Upload souboru neni poviný a tak se prám jak zjistit jestli uživatel žádný soubor nevybral.

Skoušel jsem funguje jako isset $_FILE ale tato podmínka se ingnorovala a šlo to dál ke zpracování souboru.

Díky za rady

C / C++ › C+ - Operace s pamětí
7. 8. 2012   #161248

Vyřešeno moje chyba měl jsem dříve googlit je to primitivní čekal jsem něco složitějšího.

Řešení:

Najít handle okna

Otevřít proces s právy čtením

A pak přes funkci ReadProcessMemory s parametrem adresy proměné obsah proměné vypsat.

C / C++ › C+ - Operace s pamětí
7. 8. 2012   #161242

Omlouvám se za double post ale místo

Jaké funkce v C++ můžu použít abych dostal změnil/dostal adresy v určité aplikaci ?

Jsem chtěl napsat

Jaké funkce v C++ můžu použít abych změnil/dostal hodnotu z adresy v určité aplikaci ?

C / C++ › C+ - Operace s pamětí
7. 8. 2012   #161238

Zdravím,

mam několik otázek k paměti. Když si najdu nějakou adresu v aplikaci přes Cheat Engine a adresa vypadá že je pointer. Po restartování aplikace se opět hodnoty uloží na stejnou adresu takže to asi pointer je nebo ne?

Abych změnil/dostal hodnotu proméně je potřeba se infikovat do procesu?

Jaké funkce v C++ můžu použít abych dostal změnil/dostal adresy v určité aplikaci ?

Děkuji za odpovědi.

C / C++ › jazyk pro kalkulacku
6. 8. 2012   #161149
C / C++ › VS 2010 fatal error LNK 1181
3. 8. 2012   #160996

#6 hajnis
Zapiš to nazačátku souboru za #include

C / C++ › Velikost pisma v C
1. 8. 2012   #160916
C / C++ › #define pro text
1. 8. 2012   #160906

Nj nevšiml jsem si :D

C / C++ › #define pro text
1. 8. 2012   #160903

Pošli zdroják pokus222.h jak si to tam nadefinoval/a.

WUtttang
C / C++ › #define pro text
1. 8. 2012   #160901

Nevidim že bys to tam měl nadefinovaný.

WUtttang
C / C++ › C++ - Síťová knihovna (Socke…
30. 7. 2012   #160806

Myslel jsem spíše TCP/IP protokol (nebo proč používát UDP nevýhody/výhody znám ...), a jinak sockety jsem už skoušel sice jsem si vytvořil server a clieta ale bylo to komunikace ve smyslu Server ---><--Client to znamená že když se tam připojil další client musel čekat. To znamená že bych si musel vytvořit vlákno je to pravda? No jinak s RakNetem no nevim nevim... Hodilo by se mi něco ve smyslu kde bych měl předefinované eventy jako OnReceive, OnSend ... prostě když už framework tak ať tu špinavou práci za mě dělá :D. Daky za rady.

WUtttang
C / C++ › C++ - Síťová knihovna (Socke…
30. 7. 2012   #160793

Zdravím,

rád bych si vytvořil nějakou hru který by obsahovala MultiPlayer. Jakou knihovnu/framework byste mi doporučili na Windows pro komunikaci a přijímání a odeslání dat. Jaký máte názor na RakNet ?

WUtttang
Assembler › Disassembling - Úprava strin…
29. 7. 2012   #160791

Nejde o program ale o DLL knihovnu kterou otevírám s OllyDbg.

WUtttang
Assembler › Disassembling - Úprava strin…
29. 7. 2012   #160786

Neni tu nějaká jiná možnost mimo HEX upravování to strašně člověka omezuje. Na jedné stránce jsem si vygooglil něco ve smyslu že by to šlo řešit instrukcí JMP že bych přeskočil na moji přidanou instukcí se stringem ale nevim jestli jsem to správně pochopil. Co myslíte bylo by to možné?

WUtttang
Assembler › Disassembling - Úprava strin…
24. 7. 2012   #160566

Zdravím,

je nějaká možnost upravit nějakému programu stringy ? Třeba v programu OllyDbg je to možné nějak udělat?

WUtttang
C / C++ › C++ - Pole přiřazení hodnoty
22. 7. 2012   #160425

Jedinej Anonym mě pomohl. Omlouvám se nevšiml jsem si jeho příspevku a dík za radu.

WUtttang
C / C++ › C++ - Pole přiřazení hodnoty
22. 7. 2012   #160424

ooommmmmmggggggggggg....................................................................................

To jsou rady že já sem vůbec píšu připadá mě že tady to čtou jenom 14letý děti. Vyřeším si to sám můžete to uzamknout C++ jsem dlouho nedělal tak si potřebuju "oprášit" nějaké základy, ale co je tohle za rady to nemá obdoby. První příspěvek je jak byl uživatel neměj ...

WUtttang
C / C++ › C++ - Pole přiřazení hodnoty
22. 7. 2012   #160416

Problém je v tomto

fu[i] = "O";

Házi to chybu a nevim proč.

cannot convert from 'const char [2]' to 'char'

WUtttang
C / C++ › C++ - Pole přiřazení hodnoty
22. 7. 2012   #160410

#2 KIIV
Chci všechny v znaky v poli fu nahradit na O v čem je chyba? Díky za pomoc

WUtttang
C / C++ › C++ - Pole přiřazení hodnoty
21. 7. 2012   #160399

   

	string fu = {"a","b","c","d"};
	for(int i = 0; i = fu.length() - 1; i++)
	{
		fu[i] = "O";
 	}

Chci všechny v znaky v poli fu nahradit na O v čem je chyba? Díky za pomoc.

C / C++ › Qt - komunikace mezi třídami
1. 4. 2012   #155833

   

//mainwindow.cpp
MainWindow {
 Client client
 connect(&client, SIGNAL(zachyceniZpravy(QString)), this, SLOT(zpracuj(QString)));
}

//client.cpp
 class Client... {
 socket = new QTcpSocket();
 connect(socket, SIGNAL(readyRead()), this, readyRead());
 ...
}

void Client::readyRead() {
 ...
 emit zachyceniZprava(zprava);
}

pokud mám ve zdrojáku (velmi zjednodušeno) to, tak mi client žádné signály nezachytává. Pouze se inicializuje, můžu s ním posílat požadavky, ale už žádné neodchytím, protože connect na readyRead()vubec nereaguje. Jde mi o to, kde mám mít ty connecty.

Zkoušel jsem je i v tříděMainWindow

connect(&client.socket, SIGNAL(readyRead()), client, SLOT(readyRead()))

ale žádný efekt. Nemáte spíš nějaký funkční vzorek?

C / C++ › "Vytáhnout" string z třídy
17. 3. 2012   #155110

Díky všem ( tamto jsem psal narychlo tak jsem si neuvědomil že jsem neudělal -> ).

Díky všem za rady + karma

C / C++ › "Vytáhnout" string z třídy
17. 3. 2012   #155105

Crazy Moc ti dík za radu nakopl jsi mě správným směrem ale skoušel jsem to v mé třídě ale už si nevím rady.. + karma samozřejmně

class trida
{
	//string s;
public:
	void neco(string s);
	//string getString() { return s; }
};


void trida::neco(string s)
{
	replace( s.begin(), s.end(), 'A', '(' );

Prostě si nevím rady skoušel jsem to typem :

cout << Trida->getString();

ale string pokaždé měl hodnotu null

meqi: tobe taky děkuji +karma

C / C++ › "Vytáhnout" string z třídy
17. 3. 2012   #155101

Zdravím,

dělám projekt v obyčejném c++ bez frameworku a třídy mam rozdělených do hlavičkových souboru a mám třídu ve smyslu:

void trida::neco(string s)
{
   replace( s.begin(), s.end(), 'á', 'a' );
   // cout << s; 
}

a třídu volám

trida->neco("á");

A nevím jak "vytáhnout" string s z třídy ve smylu abych ho mohl použít v main a ne jenom ve třídě jak je tam třeba zakomentované "print".

#include ...


using namespace std;

int main()
{
  trida *Trida = new trida();

  Trida::neco("á");
  cout << s;
}

// Příkladová ukázka

děkuji předem za pomoc

C / C++ › Přidání textu k proměné
13. 3. 2012   #154873

Chtěl jsem dosáhnout toho že bych tímto způsobem šifroval text , ale pozdě jsem si uvědomil že je to celé blbost. Tak jsem vděčný všem co pomohli a omlouvám se ze zbytečná topic. Udělám to způsobem že zaměnim znaky přes nějakou funkci replace . (Tím to bych to považoval za vyřešené).

C / C++ › Přidání textu k proměné
13. 3. 2012   #154860

#3 stif
To se mi zdá jako pěkný nesmysl. Nespletl sis to s c#?

Chci prostě každý znak ve stringu "překodovat"

string a = "abcd";

a[0] = a[0] << "b" << ; // aby v proměná a[0] obsahovala obsah: "ab"

Samozřejmně toto je nefunční příklad.

Matherz
C / C++ › Rada - v čem vytvořit hru?
13. 3. 2012   #154856

Všichni píšou "nauč se jazyk" ale on si musí uvědomit jaká je to dřina... Na takovém projektu pracuje -+100 skušených programátorů vytvoření GUI, vytvoření renderovacího engine, uplatnit do hry fyziku ( no u fantasy her je trochu odlišná :D) + naprogramování komikace ( multy-player) kde server musí zpracovat skoro každou akci hráče. Tohle je práce pro team ne pro jednoho člověka. Skus se třeba podívat kolik řádků musíš napsat abys vytvořil jednoduchý okno s dirextem který ti jenom vykreslí barvu pozadí myslíš že -+100 řádků s kombinací winAPI.

Matherz
C / C++ › Přidání textu k proměné
13. 3. 2012   #154846

Moji situaci vám znázorním následovně. V C# bych to napsal takovým to spůsobem

string promena = "abcd";

promena[0] = promena[0] + "Pridany text";

A nevím jak v C++ takto "spárovat" dvě proměné jenom přes cout ale to je mi k ničemu skouším něco ve smyslu:

string txt = "abcd";

txt[0] = << txt[0] << "as" << ;

.NET › XNA - Definice kolize ( Všeo…
21. 2. 2012   #153875

#2 zlz
Děkuji za odpověd 

.NET › XNA - Definice kolize ( Všeo…
18. 2. 2012   #153731

Zdravím,

zajímalo by mě jak se řeší v praxi kolize nějakách objektů. V Xna jsem si vytvořil 2D kolizi na základně porovnávání vzdáleností na osách X, Y po určité vzdálenosti nárazli . Ptám se tedy je toto řešení správné ?. Jen tak pro zajímavost jak je to u 3D her ? Ptám se proto abych do toho nevročil špatnou nohou.

Předem děkuji za budoucí odpověd.

Delphi › Delphi Dělení
13. 3. 2011   #139969

Díki fakt moc !!!

Delphi › Delphi Dělení
13. 3. 2011   #139966

Nemohl byste mi tu někdo prosím vložit příklad kodu prosím?




a / b....?

Delphi › Delphi Dělení
13. 3. 2011   #139952

Zdravím,

může mi zde prosím vás někdo poslat jednoduchý a funkční kod který vydělý 2 proměné Tedity prosím?

numerator:= edit1.text;

denominator:= edit2.text;

DĚKUJI

Delphi › Hledam Delphi Editor
22. 1. 2011   #138035

Zdravim,

programuju v jazycích C#, PHP, Pawn small, a ted chci začít i s Delphi ale potřeboval bych Editor něco na způsobu Visual Basic 2010 C#. Prostě takový lepší editor s compilerem náhledem programu a s náhledem zdrojovýho codu. Hledal jsem už dost na internetu ale nehodlám s mím internetem stahovat zajíce v pytli jestli mě chápete. Děkuju za doporučení nějakého editoru.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý