Anonymní profil dodo – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil dodo – Programujte.comAnonymní profil dodo – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 62.168.74.–

Dodo
3D Studio MAX › Výtvory
11. 7. 2013   #179053

Wow,krásna tráva,aký postup si používal ? Ja som skúšal trávu robiť cez hair,alebo vymodelovať s plane pár stebiel trávi a potom ich náhodne rozhodiť,ale ani jedno nevypadalo tak reálne ako tvoje :) to máš v ray alebo klasické mental ?

Dodo
3D Studio MAX › Zajímavé stránky o 3D
2. 7. 2013   #178646

Vypadá to veľmi zaujímavo :) keď podokončujem všetky projekty v 3ds maxe tak skúsim tú cinemu :P práca v cineme je podobná či úplne iná ako v maxe ?

Dodo
3D Studio MAX › Průměrování jasů
21. 6. 2013   #178307

Ahoj,neviem či som to správne pochopil,ale chceš zistiť aký má obrázok jas ?

čo sa týka 3ds maxu tak na osvetlení si intenzitu jasu môžeš meniť,potom tam máš v-ray,mental-ray

ide o to čo robíš,aký chceš mať výsledok. Pokiaľ ideš robiť niečo podla obrázku tak sa tam

dá nastaviť jas taký istý ako je na obrázku ale musíš sa s tým celkom rýpať ale robiť kopie nieje umenie

treba byť originálny,tak osvetlenie rob tak ako si to páči :)

o programe ktorý ti zmeria jas obrázku som ešte nepočul,ale môže to existovať,dnes je už aplikácia na všetko...

Dodo
3D Studio MAX › Problém s mesh
13. 6. 2013   #177998

#1 Me2D                                                                                                                                                                  Ahoj,tak asi prvá vec čo by si mohol na budúce práce spraviť je to že tam máš zbytočne veľa čiar,kludne by som každú druhú zmazal, turbo smooth si to už upraví sám a tým že tam máš veľa čiar sa máš kde pomýliť, objekt musí vypadať dobre už aj keď je lowpoly, keď si pozrieš nejaký tutorial ako niekto modeluje auto,tak uvidíš že tých polygonov tam nieje veľa, všetko sa to necháva na turbo smooth,na obrázku ti posielam asi riešenie , hoď to do módu vertex a spoj ten vertex ako som ti zakrúžkoval a pozri sa na výsledok, ak to nepomôže tak tam máš ešte dve line ktoré nikam nevedú,tak daj cut a spoj ich ako mám na obrázku dva ale vzniká tam celkom klbko spojov ,čomu by si sa vyhol keby tam nemáš tak na husto line

Dodo
3D Studio MAX › Textury
25. 5. 2013   #176651

#1 lokem22
Ahoj,no pokiaľ mapuješ tak môžeš označiť viac objedktov,samozrejme pri UV mapovaní kde tú textúrku už upravuješ na mieru sa to nedá robiť tak globálne a treba každému pristupovať zvlášť ale ja osobne by som to spravil tak že by som natexturoval jednu vec a potom už len skopíroval ten predmet a dal ho tam kde máš tie ostatné,pokiaľ nechceš aby to vypadlo úplne presne tak si sprav 3 rôzne textury toho objektu a rôzne to tam rozháč,neviem teda presne čo robíš ,ale mapovať každý zvlášť je strata času a niečo dorábať vo photoshope je tiež strata času hlavne keď to max spraví rýchlejšie . BTW pokiaľ robíš niejakú hru alebo scény,tak si sprav objekty ,napr auto1 lampa1 aj natextúrované a potom to už len hoď na scénu ,neviem si ani predstaviť že by som spravil napríklad ulicu a textúroval to na koniec všetko po jednom,sa ti môže stať že niekde ostane neotextúrované miesto ktoré si nevšimneš,pri väčšom počte vecí sa to stane

dodo
3D Studio MAX › Presvitanie objektov
15. 3. 2013   #172865

Takto keď na to pozerám nemám tušenie ,akurát že tamten material editor veľmi nemám rád... ja vždy robím v slate m.e ...skús material dať mental ray...alebo pokiaľ nik nebude vedieť tak to zaves na net aby sme si to mohli stiahnuť a pozrieť sa na to .Takto fakt neviem....Ešte keď tak spomínam raz sa mi stalo vo Vray že render v maxe vypadal inak ako uložený výsledok na ploche tak to skús ešte zrenderiť s tým že si to uložíš na plochu a možno tam to bude normálne

dodo
Photoshop › neznámý efekt a jeho tvorba
18. 2. 2013   #171642

Presne tak,čarovanie s fotákom, vo photoshope by som to robil s perom,nakreslíš si čiary ktoré vyplníš štetcom,spravíš viac vrstiev čiar ktorým dáš farby aby si dostal podobný efekt,farby necháš splynúť a je to ,stačí sa len pohrať,ale s fotákom spravíš krajšie veci ako vo photoshope

dodo
Photoshop › Schrnutí Photoshop
16. 2. 2013   #171605

ak vieš robiť s photoshopom tak tam urobíš všetko. Webdizajn,obálky,plagáty i keď na obálky či plagáty by som použil radšej indesign ,je to viac na to vytvorené, 3d grafika tam by som použil illustrátor, ale určite vieš že keď v illustrátori spravíš 3d text či logo alebo hocičo tak to môžeš dať pekne do photoshopu a ďalej s tým robiť . Najlepšie si kúpiť knihu ohľadne photoshopu akú chceš, je ich mrte veľa ,alebo si dáš do googlu tutoriali a uvidíš čo sa tam všetko dá pekné spraviť .
BTW všetko sa naučiť ohľadne photoshopu ? to je troška blbosť ,buď robíš dobrý webdizajne, alebo vektorovú grafiku alebo plagáty ..... pokiaľ chceš pracovať v grafike tak musíš si dať smer a vedieť to riadne ,dnešnej dobe sú už vysoké požiadavky

dodo
3D Studio MAX › Problém s osama
16. 2. 2013   #171604

 Ahoj,skús to X ,skúšal som postláčať všetko čo sa len dalo :D a jedine to X mi bralo osy. Daj potom vedieť :) 

dodo
3D Studio MAX › spojení výseče
23. 1. 2013   #170629

Fúha, neviem čo by sa stým dalo robiť.... spájať to by asi nebol dobrý nápad, bolo by s tým dosť práce aby spojené miesto bolo dobre spravené ,v tomto prípade by som spravil nový disk ,spraviť nový nieje problém a podľa mňa by to bolo aj rýchlejšie ako sa stým  hrať ,teda pokiaľ niekto nevie niejakú fintu . Ešte by som skúsil to vodorovne odseknúť a tú vrchnú polovicu mirrornuť ,ale neviem ako to bude vypadať pri tom strede.

dodo
3D Studio MAX › program na nahravanie maxu
9. 12. 2012   #168446

#1 dodo
Tak videjko som už dokončil ,používal som Free Screen Recorder dokial nestratil licenciu a potom som ho nahradil programom "Wondershare DemoCreator" čo mi príde ako lepší program . video som spracoval v AAE a S Vegas ,texturky upravované photoshope. Výsledok nieje až taký dobrý ako som plánoval, celkom ma hnevala zmena farieb spôsobená osvetlením nedosiahol som tie farby ktoré som si namiešal.

video:

http://www.youtube.com/watch?…

dodo
3D Studio MAX › Problém s 3ds Maxom
2. 12. 2012   #167956

#1 Filip
Keď zapneš max stlač 7mičku pod Fkovými klávesami ,tam ti bude ukazovať aký máš stav polygonov, snaž sa modelovať tak že to čo nieje vidieť tak polygony deletuj, napr.spravíš box ktorý leží na plane tak spodnú hranu ktorá nebude vidieť označ a zmaž. Keď už robíš v milionoch polygonoch tak to riadne zatažuje počítač , tak skús objekty s ktorými zrovna nerobíš skovať . Máš napr. izbu ,pracuješ zrovna na stoličke ,ostatné bojekty sú ti nanič okolo,tak ako máš tuknuté na stoličku dáš pravé tlačítko ,vyhodí sa ti tabulka a dáš hide all (tuším) . Ostane ti len stolička a tým počítač bude mať menej práce .Samozrejme ak pojdeš renderovať aby si si pozrel ako vypadá ,tak dáš unhide all aby okolité predmety a osvetlenie bolo vidieť .

dodo
3D Studio MAX › Odoznačení
2. 12. 2012   #167955

#1 lokem22
Skús alt a lavé tlačítko .

dodo
3D Studio MAX › program na nahravanie maxu
3. 11. 2012   #165830

Dobrý den, začal som robiť videjko ako pracujem v maxe ,stiahol som som si Free Screen Recorder, ale asi tvorcovia tohto programu nevedia čo je free a po mesiaci sa mi to bloklo a neviem nikdy najsť funkčný crack ,fraps mi max nachce nahrávať je tvorený asi len na hry ,skúšal som aj iné (bandicam...) programy ale taktiež ako fraps max mi nezachytili ,tak by som chcel poradiť či neviete o niejakom programe čo je schopný nahrať max ,mám už len zopár krokov do dokončenia toho videjka a ten Free Screen Recorder nejde ,preinštalovanie programu nepostačilo takže asi budem potrebovať nový program alebo preinštalovať celý OS aby som mohol nadalej využívať niejaký ten mesiac tento program.

Dakujem za vaše odpovede.

dodo
Photoshop › nejde spustiť
16. 10. 2012   #164817

Dobrý den,mám taký problém s photoshopom cs5 že mi nejde spustiť ,vždy keď ho spustím tak vypíše program nereaguje a vypne sa ,tento problém nastal keď som si nainštaloval Indesign ,mal som photohsop a Ilustrtátor v kompe a šli oba a ako som si tam dal indesign tak prestal isť photoshop ,skúsil som si stiahnuť iné a žiadne nešli ,dokonca som si stiahol celý adobe cs5 master collection ale tam mi nejdú zrovna tieto 3 :D ilistrátor,indesign a photoshop .

Rado
Java › Vytvoření desktopové aplikace
29. 8. 2012   #162372
Rado
Java › Vytvoření desktopové aplikace
29. 8. 2012   #162370

Zdravím,

táto ponuka ma zaujala a mám o ňu záujem. Mohli by ste poslať kontakt na Vás?

R
Java › Téma bakalářské práce
26. 8. 2012   #162200

Zdravím,

využitie XML s Javou ponúka obrovskú kopu možností, stačí zapojiť trochu fantázie. Môžeš vytvoriť nejaký nástroj pre prácu s XML, napríklad editor s XQuery a databázou súborov XML v počítači. Alebo niečo klasické ako katalóg filmov, ktoré máš na disku spolu s informáciami získaných z imdb.com ako hodnotenie, rok, zoznam hercov a prípadne i s fotkami. A tiež môžeš vytvoriť kadeakú hru, ktorá si bude ukladať informácie do XML súboru.

Možností je veľa, tak nebuď lenivý a niečo vymysli  

Veľa šťastia s bakalárkou

Dodo
3D Studio MAX › Výtvory
19. 6. 2012   #159279

#125 milkomaxx
luxus,pekne spravená ruža aj okolie  na tú ružu by som si rád pozrel návod,tie moje ruže čo som skúšal nevypadali tak dobre .

dodo
3D Studio MAX › 3ds max 2012
3. 6. 2012   #158785

Dobrý den,stiahol som si pred pár dnama maxa 2012 lebo mi 11ka nechcela spustiť ,chyba stále pri inštalácii a keďže riešenia na nete boli dlhšie ako stiahnutie novej verzii tak som stiahol nový max,ale neviem či to je chybný max alebo to je tak každý ale strašne mi blbne, i ked si tam niečo nastavým tak po novom spustený sa mi to vôbec neukladá ,napr vždy po spustený to mám nastavené tak že nevidím vnútorné strany (kocka,jednu stranu deletnem a ked pozrem na nu z vnutra tak nevidím vnutorné strany) samozrejme musím si to nastaviť ale po každom spustený ? dalšia vec,pracujem s line a zrazu mi zmiznú vertexy,takže len tak naslepo hladám,nehovoriac o tom že ked si chcem dat objekt priesvitný  ( alt +x ) tak musím isť vždy do object properties a tam si to odtuknuť na každom samostatne a vrchol všetkého :D to čom som si už uložil  v 12ke neotvorím v 11ke :D

tak by som sa chcel spýtať či to robí len mne, či sa to dá niejako natrvalo vyriešiť alebo čo stým . 

Vopred dakujem za odpovede.

Dodo
3D Studio MAX › VŠ
21. 5. 2012   #158226

Tak neponáhlam s tým ,plánujem isť aj tak až budúci rok ,aby som sa pripravil keby boli prijimacky a ak budú súkromné aj aby som dačo našporil, ide skor o to že na akú VŠ isť ,nejde mi o titul ide o vedomosti v tomto odbore .

Dodo
3D Studio MAX › VŠ
21. 5. 2012   #158223

Dobrý den,premýšlam nad VŠ ktorá by sa týkala modelovania,animácii a všteko čo sa týka 3d a 2d grafiky. Chcel by som poradiť aká VŠ na SK-CZ je na toto najlepšia našiel som zatial len http://vsftam.sk/ čo sa k tomu najviac približuje. Baví ma modelovanie a všetko okolo toho ,skúšal som zohnať prácu ale všade vyžadovali plynulú ang. takže sa ju budem musieť doučiť a ma napadlo že by som sa ju mohol doučiť na VŠ kde získam dalšie skúsenosti ,lenže som zatial vela týchto škôl nenašiel. Školi ako FEI a FITT na slovensku ani nepíšte :D je tam matika a fyzika zabiják :D takže toto vôbec nepripadá do úvahy.

Dodo
3D Studio MAX › Díra pro okno ve zdi, příkaz…
18. 5. 2012   #158128
Dodo
3D Studio MAX › Výtvory
17. 5. 2012   #158075

#121 milkomaxx

Práve včera som pozeral tutoriali na ružu a táto čo si sem dal je úžasná:) ak máš k tomu niejkaý tutoš tak hod :)

ja vám sem hodím pár mojích notebookovských víkendoviek :) väčšie projekty mám na pc tak niekedy aj tie pošlem .

http://postimage.org/…ry/a2snyqcw/

Dodo
3D Studio MAX › Modelování
15. 5. 2012   #157994

No budem musieť najsť niejakú tému na to vyrezávanie cez boolean, tiež som to skúšal ,spravil som si prsten z pána prstenov a chcel som tam text vryť ,inak dakujem za tutorial na to ohýbanie textu pomohlo :) no ale tie boolovske mi tam nepomohli tak som to texturoval ,výsledok po niekolkých hodinách je dobrý i ked to písmo by bolo krajšie vryté, ale nedávno som našie zaujímavý tutorial http://www.youtube.com/watch?v=OmWFZiQUees&feature=related cez substance 

ktoré si treba stiahnuť sa dajú robiť pekné veci možno aj ten text by sa dal dobre spraviť .

Ešte som chcel poradiť s line :preinštaloval som maxa a pri tvorbe jedného 3d loga som šiel cez line ,rýchlejší sposob,použil som modifikátor lathe aby som z line dostal 3D tvar ,pri pohlade na logo je to dobre no pri renderovaní sa mi to niejak zle vykresluje proste predná čast ako keby bola odrezaná.Popíšem príklad : spravím s LINE písmeno C použijem modifikátor lathe a je z tohoto objektu gula 3D,hodím to editable poly a do stredu tej guly ktorá bola vytvorená z LINE dám box a dám render ,po vyrenderovaní vidím ten box lebo sa mi predná čast gule stráca ,teda problem spočíva v tom ako nastaviť aby sa mi to renderovalo normálne aby to čo je vnutri gule nebolo vidieť .

Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
15. 5. 2012   #157978

Tak teda skúšam ten Unity kde som si vyexportoval celú scénu z maxu a chcel by som sa popýtať či nemáte na ten unity niejaký fakt lahký tutorial najlepšie v CZ/SK :) čo som našiel tutoriali tam už robili celkom zložité veci a ešte jeden dotaz, do enginov by mala isť trojuholníková sietovina ale do unity som to dal v klasickom štvorhranom a vzalo to ,či mám to niejak dať do tej trojholnikovej aby to nerobilo neskôr problémy ? :D je na to niejaký modifikátor v maxe alebo to mám prerobiť na trojuholníkovú ?

Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
15. 5. 2012   #157972

#7 dc195

a v tom blendery sa nedá priamo tvoriť hra ?  

Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
13. 5. 2012   #157940

Takže dnes som celkom pokročil s blenderom :) naučil som sa sním pracovať dosť na tú prácu čo sa týka mobilných hier akurát neviem najsť žiaden dobrý tutorial na to ako spraviť niečo s objektom aby bol použitelný v hre :D chcem spraviť totiž to že je kamera z hora mierne natočená aby to nebolo len čisto 2d,kamera ide v pred po mape a na mape sú rôzne potvorky ktoré po kamere strielajú,ja na nich budem zhadzovať bomby tuknutím na displej mobilu samozrejme na obrazovke bude niejaký ten zameriavač ,počet bomb a životy :) tak keby ste o niejakom dobrom tutoriali na túto tému vedeli bol by som veľmi rád a vopred dakujem :)

Dodo
3D Studio MAX › Přesunutí Pivotu u všech obj…
13. 5. 2012   #157933

#1 Zzzajda

Pokial myslíš že u viac objektov spravíš jeden centrálny pivot tak: hierarchy,edit working pivot ale čo som tak skúšal tak sa vždy ten pivot jeden priradí k jednému objektu.treba sa s tým pohrať :)

ale pokiach myslíš to že máš viacej objektov označených a chceš len vycentrovať pivoty u každého objektu do stredu dáš:hierarchy,afect pivot only,center to object

Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
13. 5. 2012   #157932

#4 stif

Ahoj,chcel by som sa spýtať či sa to nedá niejak z maxu čo mám vymodelované dať do blendra ,ušetrilo by to dosť času než to modelovať v programe ktorý mám prvý krát :) skúšal som klasicky open alebo cez import 3DS ale niejak to nešlo.

Dodo
3D Studio MAX › Modelování
11. 5. 2012   #157855

Inak ked sme už pri tom texte, dnes som sa sním hral a zistil som že neviem ako 3d text ohnuť  

chcel som ho otočiť okolo planéty ,klasická gula a text je okolo nej a točí sa ,skúšal som loftovanie ale to mi vždy otočilo zle a nič iné ma nenapadá,vedel by niekdo poradiť ?

BTW v čom sa robia tieto efekty ? V maxe ani adobe after effects sa mi taký particle ešte nepodaril .

http://www.youtube.com/watch?…

http://www.youtube.com/watch?…

Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
11. 5. 2012   #157854

Dakujem,hned sa do toho pustím :) 

Dodo
3D Studio MAX › Modelování
11. 5. 2012   #157812
Dodo
3D Studio MAX › 3d modelovanie do hier
11. 5. 2012   #157811

Zdravím,už niejakú tú dobu robím v maxe a dostal som jednu ponuku robiť hry do mobilu,problém je v tom že som to ešte nerobil ,vymodelovať nieje problem ,problem je skor ako potom :D .

Stiahol som si engine Unity 3d ,pozrel pár tutorialov :D a teraz by ma zaujímalo

1. či do enginu možem dávať len modeli s 3troma hranama alebo možu byť aj 4hrané modely

2. treba texturovať model v maxe,lebo ked som to preniesol do Unity 3d tak texturu nemal, a podla videa si to

v tom enginu texturoval.

Toto by bolo na začiatok asi všetko :) pokial viete s týmto robiť tak rád uvítam rady ,alebo niejaké dobré tutoriali ako na to . Nemusí byť priamo na Unity 3d ,ked je niečo iné lepšie stačí napísať nieje problem stiahnuť dačo iné :)

Dodo
3D Studio MAX › Modelování
11. 5. 2012   #157810

#45 thePlayer

Hoj,je tu jeden sposob ktorý využívam:

1.Vytvor si box

2.vytvori si text ,extrudny ho nech má hrubku,polku vnor do boxu

3.klik na box,=> geometry=>Compound Objects (to je v tej liste kde máš standard promitives)

klikneš na Boolean v tabulke Operation dáš Subtraction (A-B) tukneš na PIck operand B klikneš na text a je to,

ale niekedy sa stanú problémy s tým že to nesprávne spracuje, napríklad sa ti može stat že text sa tam len prilepý zle,ja to riešim potom tak že idem o krok spet na box dám sietovinu a na to sa to už lepšie prichytí ,teba vy skúšať pohrať sa s tým.

Radike
Java › mat. s cislami prosim pomoc
8. 2. 2012   #153323

Čau, najskôr jeden dôležitý fakt o poliach.

Polia začínajú indexom 0, takže cykly budú vypadať nasledovne

for(i=0;i<10;i++) ...

a v deklarácii uberieš jednotku

byte[][]k=new byte[10][10];

K tej výslednej matici. Môžeme zvoliť jednoduchý prechod po diagonále, pri ktorom vyplníš celý štvorec 2x2 požadovaným číslom a posunieš sa na diagonále o 2. Nebudem ťa trápiť a priložím ti k tomu aj kód:

for(i=0;i<10;i+=2){
	byte cislo = (byte) (i/2+1);
	k[i][i]=cislo;
	k[i][i+1]=cislo;
	k[i+1][i]=cislo;
	k[i+1][i+1]=cislo;
}
Radike
Java › ikonky na jpanel
5. 2. 2012   #153241
Dodo
3D Studio MAX › 3ds max animácie
11. 12. 2011   #151107

Dobrý den, tak už som asi prišiel prečo nohy bipeda robia to čo robia
Na obrázku 1 je vidiet pivoty bipedov,biped na pravo po uprave v editable poly(zmensovanie kosti,uprava a premiestnenie na miesto podla obrázka ) kosti boli premiestnené a zmenšené ale pivoty ostali mimo nich,tým pádom pri pohybe sa kosti odeluju,ked idem premiestnit pivoty v Hierarchy=>Pivot=>Affect pivot only tak pri premiestnovaní sa mi deformujú kosti, pri posune pivotu doprava kost odíde alebo sa ohne ,či už pri upravenom bipedovi alebo neupravenom ktorý je nalavo.Chcel by som sa spýtat:

1. či sa daju pivoty na bipedovi posuvat bez toho aby sa posúvali aj kusky bipeta alebo
2.  či sa daju kusky bipeda zmensovat,formovat a premiestnovat aj s pivotma

Na obrázku 2 a 3 som zmensil kosti,na 2ke som zmensil stehenu kost na 3ke som zmensil a posunul hore druhú kost ale pivot už ostal na svojom predchádzajúcom mieste.


Dodo
3D Studio MAX › 3ds max animácie
27. 11. 2011   #150552

Dobrý den.
Potreboval by som poradiť s mojou prácou, kúpil som si knihu 3ds max 8 a robím lekciu modelovanie a animácia kona ,bohužiaľ kniha nie je velmi podrobne popísaná a tak si väčšiu časť odpovedí hladám na youtub ale teraz som prišiel k problemu ktorý neviem vyriešit,na obrázku 1-2 je konik, na obrázku 3 som označil dummy ,chcel by som sa popítat ako sa dá stým pohybovat ,niejak niesú na správnych miestach,mali by byt pod nohama,pri chvoste a pri hlave,teda či vôbec záleží na tom kde sú. Teraz ten závažnejší problem,týka sa noh,obrázok 4-7 zadná noha pri pohybe so stehenou kostou sa spodná čast nohy odeluje, predná sa pri pohybe vrchnou častou neodeluje ale pri pohybe strednou a spodnou častou kosti sa odeluje spodná čast, neviem ako by to vypadalo pri animácii ked skinem telo ku kostre ešte som sa k tomu nedostal.

Ivan
Hardware › Tlačiareň Samsung SCX-3200
5. 7. 2011   #143796

Zdravím, mám problém s tlačiarňou Samsung SCX-3200(atramentová, čiernobiela, print+scan+copy). Nová, včera prišla, dnes som nainštaloval softvér a testoval ju. Tlačí bez problémov no vôbec nechce scanovať či kopírovať. Jeden z programov vypisuje niečo ako "Scan input error", no tento problém v manuály neriešia. Nenapadá vás ako to spraviť?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý