Anonymní profil Frank – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Frank – Programujte.comAnonymní profil Frank – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.177.13.–

C / C++ › Učebnice pro tvoření grafiky…
26. 7. 2013   #179625

#4 Kolemjdouci
Zkus Cz Knihu DirectX začínáme programovat Autor Pavel Pokorný

 je tam jak práce s 2D grafikou tak i s 3D 

a nebo na www.nehe.opengl.cz jsou Cz turoriály pro OpenGl v celku hezky popsané =)

Bohužel moc komplexních CZ návodů s grafikou nenajdeš, respektive furt to samé. Pak by bylo asi lepší učit se v AJ 

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
25. 7. 2013   #179605

#13 KIIV
To mi jako odpověď stačí =) díky A hezký večer :)

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
25. 7. 2013   #179602

#11 KIIV
Jasný chápu :) Špatně sem to vysvětlil, co bych měl hledat na googlu :)

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
25. 7. 2013   #179600

#9 KIIV
A řešení by prosím nebylo ? :)

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
25. 7. 2013   #179598

#7 Kenvelo
Zapoměl sem dodat že funkce A,B,C musí být ve třídě

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
25. 7. 2013   #179597

#6 vitamin
Zkoušel sem příklad jen sem se zasekl. Zadání :

1. Vytvořte proměnou int i nastavte její maximální hodnotu na 500 a minimální na 0 aktuální stav proměnné je 10

2. Vytvořte 3 funkce void A,B,C které budete spouštět příkazem switch

3. Při každém spuštění funkce A nebo B se hodnota proměnné "int i" sníží o -1

4. Při spuštění funkce C se k proměnné int i přičte +1

C / C++ › Odčítání hodnoty pomocí funkce
24. 7. 2013   #179530

Zdravím chci se zeptat potřeboval bych při každém spuštění funlce odebrat hodnotu př  

int i;

void A();
void B();

int main()
{
int i = 10;
return 0;
}

void A()
{
if (i == 0)
{
  //Kod
}
else 
//Kod
// odebere z hodnoty i - 1
}

void B()
{
if (i == 0)
{
//Kod
}
else // odebere z hodnoty i - 1
//Kod
// odebere z hodnoty i - 1
}

nějak si s tím nevím rady. Díky za pomoc 

C / C++ › Ošetření vstupu
21. 7. 2013   #179350

#2 KIIV
Díky ;)

C / C++ › Ošetření vstupu
21. 7. 2013   #179348

Zdravím jak ošetřit příkaz cin pokud uživatel zadá omylem znak. 

int i;
cin >> i;

Pokud zadá znak program začne vypisovat nekoneční cyklus, dá se tento vstup ošetřit ? Díky 

.NET › XNA a nastavenie projekcie
10. 7. 2013   #179031

#1 Jimi
Máš špatně pozice .. Tady máš kód tak si to podle toho oprav ;)

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
using Microsoft.Xna.Framework.Content;
using Microsoft.Xna.Framework.GamerServices;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
using Microsoft.Xna.Framework.Input;
using Microsoft.Xna.Framework.Media;


namespace XNA_Triangle
{
    public class Game1 : Microsoft.Xna.Framework.Game
    {
        GraphicsDeviceManager graphics;
        VertexPositionColor[] vert;
        BasicEffect effect;

        public Game1()
        {
            graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
            Content.RootDirectory = "Content";
            Window.Title = "XNA TRIANGLE";
        }

        protected override void Initialize()
        {
            vert = new VertexPositionColor[3];

            vert[0] = new VertexPositionColor(new Vector3(0,0,0), Color.Red);
            vert[1] = new VertexPositionColor(new Vector3(10,20,0), Color.Green);
            vert[2] = new VertexPositionColor(new Vector3(20,0,0), Color.Blue);

            effect = new BasicEffect(GraphicsDevice);
            effect.VertexColorEnabled = true;
            effect.View = Matrix.CreateLookAt(new Vector3(20, 0, 20), new Vector3(10,10,0), Vector3.Up);
            effect.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.PiOver2, GraphicsDevice.DisplayMode.AspectRatio, 1, 1000);
            base.Initialize();
        }

        protected override void LoadContent()
        {
           
        }

        protected override void UnloadContent()
        {
           
        }

        protected override void Update(GameTime gameTime)
        {
           
            if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
                this.Exit();



            base.Update(gameTime);
        }

        protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);

            effect.CurrentTechnique.Passes[0].Apply();
            GraphicsDevice.DrawUserPrimitives<VertexPositionColor>(PrimitiveType.TriangleStrip, vert, 0, 1);
           
            base.Draw(gameTime);
        }
    }
}
C / C++ › Ako začať programovať pod wi…
8. 7. 2013   #178932

#3 me.name
Zkus :

 http://programujte.com/clanky/45-serial-win-32-api/

kniha : Programování ve Windows (Win32 API); Ch. Petzold

C / C++ › 2 smyčky nezávislé na sobě
5. 7. 2013   #178863

#2 KIIV
interesting idea, že mě to nenapadlo    díky ;)

C / C++ › 2 smyčky nezávislé na sobě
5. 7. 2013   #178861

Zdravím chtěl bych se zeptat jak vytvořit smyčku, která počítá čas chodu programu ale neovlivňuje běh programu, po ukončení programu se uloží časová hodnota a znovu spuštění programu smyčka počítá od uložené hodnoty ? 

Nějak tomu nemůžu přijít na kloub. Díky ;)

C / C++ › WinAPI
4. 7. 2013   #178785

Zdravím chtěl bych se zeptat neznáte někdo nějakou literaturu k WinAPI něco na způsob Naučte se C++ za 21 dní či Mistrovství v C++ kde je vše podrobně vysvětleno + ukázky.

Pokud možno v CZ anglicky umím ale na učení to moc není .. 

Předem děkuji 

C / C++ › Zásek u 1. lekce :(
4. 7. 2013   #178779

#29 Qwonter
;)

C / C++ › Zásek u 1. lekce :(
4. 7. 2013   #178777

   

dej File > Project > Vyber C/C++  odklikni... a vyber možnost C++ podle mě si dal C proto ti to nejde 

C / C++ › Zásek u 1. lekce :(
4. 7. 2013   #178773

#19 Qwonter
Jen dotaz nepíšeš náhodou c++ do c ?  jen mi tam nějak nesedí to .c před názvem .. ale jen se ptám ...

.NET › XNA 4.0 pro MSVS 2012
4. 7. 2013   #178772

#3 Jimi
To je lepší díky ;)

C / C++ › class nebo struct ?
3. 7. 2013   #178713

#2 KIIV
Díky ;) myslím, že tohle bohatě stačí :)

C / C++ › class nebo struct ?
3. 7. 2013   #178708

Zdravím chci se zeptat je lepsí používat třídy a nastavovat členy veřejné a privátní nebo struktury a nechat vše veřejné ? Nějak sem nepochopil princip.

A vyžaduje OOP používat zásadně třídy ? 

Díky za odpověd.

C / C++ › Nastavení ikony k exe souboru
1. 7. 2013   #178609
C / C++ › Nastavení ikony k exe souboru
1. 7. 2013   #178608

#9 Johny
ID icony ?  

Kdyby ses koukl na ten google jak sem ti psal tak se tu nemusíš ptát kde je chyba... http://stackoverflow.com/questions/320677/how-do-i-set-the-icon-for-my-application-in-visual-studio-2008

C / C++ › Nastavení ikony k exe souboru
1. 7. 2013   #178605

#6 Johny
Zkus do googlu napsat 

c++ win32 change icons a můžeš začít studovat ;)

Inzerce › Tvorba 3D modelů - Pouze za…
1. 7. 2013   #178592
Cinema 4D › Zajímavé stránka k Cinemě
1. 7. 2013   #178591
Frank
3D Studio MAX › Zajímavé stránky o 3D
1. 7. 2013   #178590
.NET › XNA 4.0 pro MSVS 2012
26. 6. 2013   #178465

Zdravim chci se zeptat jde nejak nainstalovat XNA pro Microsoft Visual studio 2012 ? díky

Java › Trošku úsměvu
26. 6. 2013   #178458

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý