Anonymní profil Odin – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Odin – Programujte.comAnonymní profil Odin – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.190.90.–

.NET › XNA/C# - síťová hra - jak fu…
7. 11. 2012   #166080

#4 ingiraxo
Ano přesně tak jsem to myslel. Prostě udělat událost, a na každou akci vlastní packet přece je nesmysl aby posílal vlastnosti postavy který se skoro neměnej.

Edit : Vlastně server je jenom na spojeni mezi hráči. Tam bude lepi kdyby nic jinyho nedělal. Vlatně by bylo nejlepší kdyby se udaje který se nebudou měnit poprvý poslali na server a ten pak podle ID hrace to posílal ostatní a hráč to aspon nemusel posílat.

.NET › XNA/C# - síťová hra - jak fu…
7. 11. 2012   #166079

#3 Eflyax
Asi bych to neposílal takhle ale nějak rozumně ...

třeba na souradnice by ti stačilo ushort neboli

ushort X;

ushort Y;

sbyte Z; třeba.

a pak to poslat jako packet .GetBytes(); a mas souradnice o veliksoti max 5b

.NET › XNA/C# - síťová hra - jak fu…
7. 11. 2012   #166046

#1 Eflyax
Asi nemam do toho moc co mluvit nejsem vubec zdatnej v programovaní her a už vubec ne online her, ale taky bych si jednou chtěl něco lehkýho naprogramovat ale to jsem odbočil. Taková otázka není trošku víc zbytečný posílat každou sekundu 5x informace na server? Podle mě by bylo lepší kdyby jsi na to udělal nějakou událost a jakmile by postavička něco začala dělat tak teprve pak odesílala informace?

Za další je taky možny,že posíláš ty data nějak extrémně moc velký třeba větší než je vlastně potřeba (tím myslím jestli neposílas třeba 500kB nebo tak) i to je docela pak zátěž. Lepší by bylo si vytvořit nějaký kodování který by tvuj server rozlišoval a podle toho dělal to co by měl. Dám příklad. Třeba budeš chtít poslat z clienta attack na jinýho hráče? Jak bys to nejlíp poslal? asi něco jako ID packetu a ID hráce.

Třeba takto

byte 0x05 	The packet number.
uint Serial 	The serial of the character to attack.

Takže vlastně zápis by byl dlouhej asi 0x0005hex. A pak třeba ještě rozlišovat co posílat jaky packety jen do clienta a jaky packety na server. Třeba udaje o postavičce jak jsi psal že posílas všechny jeji vlastnosti mě příjde trošku nepraktický. Nestačilo by udaje o postavičce posílat jen tehdy když se na ní něco změní? Tim nemyslím chuze ale třeba vlastnost. A ten server by to u sebe držel a posilal dal aniž by to vlastně bylo nějak nutný. Pak třeba packety na pohyb. a ty bys vlastně posílal jen souřadnice (zadny vlastnosti) a server by to zpracovaval těch par b a pak posilal jako i s vlastnostma co by u sebe držel. A ty vlastnosti by se updatovali třeba dalšími packety, tudíž by jsi neměl zátěž na posílaní ani přijmání.

Beru to podle hry Ultima Online. Packety apod jsou zde http://kec.cz/…com/uo/info/ A každá akce má svoje vlastní packety takže bych to asi tak řešil.

pokud to tak máš tak promin, nevěděl jsem. Jen sem chtěl pomoct.

.NET › DatagridView s buttonem
7. 11. 2012   #166030

#4 liborb
Ano to jo to se dostanu k textu tlačítka, ale jak se dostat k funkci tlačítka?

příklad : Jako že text bych měl třeba Ahoj ale po kliknutí se ukazala jina hlaška třeba admin v messageboxu. O tohle mi jde.

.NET › DatagridView s buttonem
3. 11. 2012   #165822

Zdravim, dělám v DataGridView poprvý a nevím si rady s 1 věcí.

Jde o to že mám 3 sloupce se stringem a 1 s Buttonem a když chci zadat parametry tak to zadam jako

foreach (Package p in PackageList)
{
	string[] UpdateData = new string[4];
        UpdateData[0] = TitleID;
        UpdateData[1] = p.Version;
        UpdateData[2] = p.Ps3SystemVer;
        UpdateData[3] = p.Url;
        Data.Rows.Add(UpdateData);
}

A to URL se mi vlozí jako text do Buttonu. Ale já chci te button umět použít, jako že si ho pojmenuju jak potřebuju ale v něm bude to URL zakomponentovaný třeba jako Name to je fuk ale rpostě chci pojmenovat button, a aby v něm bylo URL nastaveny.

Nevíte někdo jak na to? Díky moc.

.NET › NET kliknutí tlačítka
31. 10. 2012   #165629

Nebo si vytvorit ve Form web porhlížeč a pak přes 

HtmlElement link = webBrowser.Document.GetElementByID("u_lp_id_58547")
link.InvokeMember("Click")

Klikat přímo z programu nebo přímo automaticky.

.NET › SSLStream a privateKey
15. 10. 2012   #164747

Zdravím, snažím se rozběhnout sslstream s certifikatem a privatekey, ale bohužel mě to vyhodi error, že to potřebuje ten privateKey ... Ale já bohužel nevím jak ho tam dostat. Pomůže mi někdo? Kód zde

private static void SSL()
        {
            TcpListener sslServer = new TcpListener(IPAddress.Parse(LocalHost), LocalSSLPort);
            try { sslServer.Start(); WriteLine("[SSL] listening on " + LocalHost + ":" + LocalSSLPort, ConsoleColor.Yellow); }
            catch { WriteLine("Error : Port " + LocalSSLPort + " in use!", ConsoleColor.Red); }

            X509Certificate cert = X509Certificate.CreateFromCertFile("data/cert.pem");
            X509Certificate2 cert2 = new X509Certificate2("data/cert.pem", "data/cert.key");
            
           

            while (true)
            {
                TcpClient client = sslServer.AcceptTcpClient();
                Write("[" + DateTime.Now.ToString("HH:mm:ss") + "] ", ConsoleColor.Cyan);
                Write("[SSL] ", ConsoleColor.Red);
                Write("receiving from " + client.Client.RemoteEndPoint + "\r\n", ConsoleColor.Green);


                SslStream sslStream = new SslStream(client.GetStream(), false);

                sslStream.AuthenticateAsServer(cert2, false, SslProtocols.Ssl3, true);
                //sslStream.AuthenticateAsServer(cert, false, SslProtocols.Ssl3, true);

                

                //byte[] message = new byte[BlockSize];
                //int ReadBytes = sslStream.Read(message, 0, BlockSize);
                //ASCIIEncoding encoder = new ASCIIEncoding();
                //Console.WriteLine(encoder.GetString(message, 0, ReadBytes));
                
            }
        }

Error mi to hodi tady -> sslStream.AuthenticateAsServer(cert2, false, SslProtocols.Ssl3, true);

a ten error je tohle The server mode SSL must use a certificate with the associated private key.

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164634
.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164632

Jako tohle mě funguje normálně ... Jak certifikát tak klíče to v pohodě vypíše, teďka jenom jak to poslat na server.

	public static void Main(string[] args)
        {
            X509Certificate cert_file = new X509Certificate(BIO.File("data/cert.pem", "r"));
            RSA key_file = RSA.FromPrivateKey(BIO.File("data/cert.key", "r"));
            StreamReader list_file = new StreamReader("data/ps3-updatelist.txt");

            Console.WriteLine(cert_file);
            Console.WriteLine(key_file);

            Console.ReadKey();
        }
.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164630

No tak jak to procházím tu stránku na msdn tak pořád nějak nemůžu najít žádou zmínku o nějakých klíčích :( To je prostě naprd ... A ještě k tomu ani pořádně nevím jak to funguje tenhle kod z ruby protoze nevim co se kdy spouší ... Ale tak hlavní priorita je zprovoznit pripojování ... Proč to není v C# taky tak jednoduchy jako v ruby :X

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164628

#21 ingiraxo
Jono docela hodně lehce ... A docela hodně velká nevýhoda ... No mrknu se na to dyl ... Musím si od toho odpočinout ... Ale i tak prostě ... žádná pormenná nic, tak to je pak lehký no :X

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164626

#19 ingiraxo
tak určitě je to složitější no ... Ale ono třeba v tom ruby to vypada uplně primitivně, když to je vlastně jen pař řádku ... No pak se na to kouknu, protože teďka si dám oraz, už toho je na mě moc ... Furt jenom něco zkouším a zkouším a výsledek žádnej.

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164624

#17 ingiraxo
Na tohle už jsem právě koukal, ale tam není ta možnost s těma klíčema nebo nevím ale nepříjde mi to že by tam byla ... Je to zapeklitý tohle ... A nevíš jak by se dal použít z libky co si tam importnu příkaz? Nebo příkazy spíš? Že bych to zkusil přes tamto?

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164621

A nebo kdyby tu byla možnost to nějak napsat v C++ tak se taky nebudu bránit, sice v něm sem začátečník ale možná by to bylo nezproblemovejší než v C#, nemyslíš?

Protože co jsem tak zjistil, tak ta libka na .NET používá libky který jsou o 1mb menší :D a ta druha asi o 100kb takže asi tím to je ... Nevím no teda ... Kdyby tu byla možnost si Importnout tyhle libky abych je mohl používat jako tady v ruby nebo spíš podobně tak by to bylo nejelpší ale bohužel enznám příkazy co jsou v libce a vypsat asi nijak nejdou co?

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164619

#14 ingiraxo
No jako není to nutnost, mě jde jen o to abych docílil toho výsledku jako je tenhle kod v ruby (emuluje a zaměnuje POSTy na web)

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164609

 Jak to tak prolízám tak ne a ne najjít tuhle funkci v ty knihovně :( ... A tím pádem ani nevim jak něco podobnýho vytvořit kde by vlastně si zapsalo key certifikat a pak jen poslal na adresu apod ... prostě jako socket

@ctx = OpenSSL::SSL::SSLContext.new()
@ctx.key = key
@ctx.cert = cert
.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164603

#10 ingiraxo
No jo tak proč mi ale když mam stahnutou libku přímo pro C# (ManagedOpenSsl.dll) tak mi to hází tenhle error "TypeInitializationException was unhandled, The type initializer for 'OpenSSL.Core.Native' threw an exception."

A přitom ten příkaz podle syntaxe mám dobře

var cert_file = new X509Certificate(BIO.File("/data/cert.pem", "r"));


Edit : Tak už mi to konečně nehází error. Error byl v tom že jsem tam měl jinou libku (o pár kb větší) a která není kompatibilní s libkou na .NET

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164599

Prostě vůbec nevím co s tím ... vždycky se to sekne a vyhodi ten error ... A google nic neradí ...

Edit : jsem přemejšlel že bych použil DLLImport ale zase to nevím jak používat když neznám deklaraci funkcí :(

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164597

#7 ingiraxo
No právě, a to nevim a nevim kde bych to získal, když jsem našel knihovnu o OpenSSL přímo pro .NET tak sice dohrabavam se fukcím ale třeba to zase vyhodí error hnedka u čtení nebo co 

OpenSSL.Core.BIO readCert = new OpenSSL.Core.BIO(@"data\cert.pem");

A vyhodí to tohle The type initializer for 'OpenSSL.Core.Native' threw an exception. A to je hnedka první řádek co tu mam a vyhazuje to error. Ale podle syntaxe to je dobře.

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164595

#5 ingiraxo
Ne ty knihovny jsou normalne psany v C++ (teda aspon myslim) a jde o knihovny ssleay32-1.0.0-msvcrt.dll (OpenSSL) a nějaka libeay32-1.0.0-msvcrt.dll

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164593

Aha tak to potom jo :( ... Ale jak teda mám použít ty knihovny když mi nejdou jako reference přidat do projektu? a přes DLLImport to sice jde ale bohužel nevím jaky příkazy z toho používat a jak :( ... Ale upravovat to v ruby když ten jazyk mi skoro nic neříká je taky na 2 věci :/

.NET › Z ruby do C#
13. 10. 2012   #164591

Opravdu nikdo neví? :( Nevím si s tím vubec rady :(

.NET › Cyklus For do richtexboxu
8. 10. 2012   #164335

#1 matesz
nevim zda se nepletu ale ty nepridáváš další text ale ty nahrazuješ text ... Takže pokud se nepletu tak ti to furt ukazuje jen 1 udaj a ten se updatuje žejo?

for (int i = 0; i < a; i++)
{
	richTextBox1.Text += a.ToString() + "\r\n";
}

Zkus to takhle ;)

.NET › Z ruby do C#
3. 10. 2012   #164050

Zdravim. Mám tu takovej zádrhel. Mám tu script v Ruby ale upravovat ho pro mě v ruby je docela složitý, tak se chci zeptat zda by to neuměl někdo přepsat do C#, protože ja neumim v C# s TCP/DNS apod protokolama :(

script zde : 

require 'rubygems'

require 'socket'
require 'openssl'

require 'rainbow'

gem 'rubydns', '~> 0.4.0'
require 'rubydns'

# Ocra is the .exe generator
if defined?(Ocra)
	require 'rexec/client'
	exit
end

# Enter in current directory
Dir.chdir File.dirname($0)

# Change 0.0.0.0 to your LAN IP if you want
localHost = "0.0.0.0"

# You don't need to edit below this comment!!

FUCKPSN_VERSION='0.9'
PLATFORM_VERSION='04.25'
PLATFORM_PASSPHRASE='t2wSyoqasqb_wndpmdmbhputnokghlupgtpighyrsygfbmrsectfkqOb'

puts "fuckPSN v#{FUCKPSN_VERSION}".color(:green) + " by drizzt <drizzt@ibeglab.org> ".color(:red) + "-- ".color(:cyan) + "https://github.com/drizztbsd/fuckPsn".color(:cyan)

# Listening ports
localSslPort = 443
localWebPort = 80
localDnsPort = 53

# PSN (auth.np.ac.playstation.net) IP address
$remoteHost = "173.230.216.161"
$remotePort = 443

$blockSize = 1024

# Initialize OpenSSL library
cert_file = File.join("data", "cert.pem")
key_file = File.join("data", "cert.key")
list_file = File.join("data", "ps3-updatelist.txt")

cert = OpenSSL::X509::Certificate.new(File::read(cert_file))
key = OpenSSL::PKey::RSA.new(File::read(key_file))
@list_str = File::read(list_file)

@ctx = OpenSSL::SSL::SSLContext.new()
@ctx.key = key
@ctx.cert = cert

# Start servers
begin
	sslServer = TCPServer.new(localHost, localSslPort)
rescue Errno::EADDRINUSE
	$stderr.puts "Error".color(:red) + " Port " + localSslPort.to_s + " already in use"
end
begin
	webServer = TCPServer.new(localHost, localWebPort)
rescue Errno::EADDRINUSE
	$stderr.puts "Error".color(:red) + " Port " + localWebPort.to_s + " already in use"
end
begin
	dnsSocket = UDPSocket.new(Socket::AF_INET)
	dnsSocket.bind(localHost, localDnsPort)
rescue Errno::EADDRINUSE
	$stderr.puts "Error".color(:red) + " Port " + localDnsPort.to_s + " already in use"
end

if sslServer.nil? or webServer.nil? or dnsSocket.nil?
	exit 1
end

# Some prints
port = sslServer.addr[1]
addrs = sslServer.addr[2..-1].uniq

puts "Target Address: ".color(:green) + "#{$remoteHost}:#{$remotePort} - auth.np.ac.playstation.net".color(:yellow)
puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [SSL]".color(:red) + " listening on #{addrs.collect{|a|"#{a}:#{port}"}.join(' ')}".color(:green)

port = webServer.addr[1]
addrs = webServer.addr[2..-1].uniq

puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [WEB]".color(:red) + " listening on #{addrs.collect{|a|"#{a}:#{port}"}.join(' ')}".color(:green)

port = dnsSocket.addr[1]
addrs = dnsSocket.addr[2..-1].uniq

puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [DNS]".color(:red) + " listening on #{addrs.collect{|a|"#{a}:#{port}" }.join(' ')}".color(:green)

# UDP Socket does per packet reverse lookups unless this is set.
UDPSocket.do_not_reverse_lookup = true

# abort on exceptions, otherwise threads will be silently killed in case
# of unhandled exceptions
#Thread.abort_on_exception = true

# have a thread just to process Ctrl-C events on Windows
# (although Ctrl-Break always works)
#Thread.new { loop { sleep 1 } }

R =  Resolv::DNS.new
IN = Resolv::DNS::Resource::IN

# Thread used for DNS connections
def dnsConnThread(local)
	packet, sender = local.recvfrom(1024*5)
	puts "*** ".color(:green) + "[DNS]".color(:red) + " receiving from #{sender.last}:#{sender[1]}".color(:green)
	myIp = UDPSocket.open {|s| s.connect(sender.last, 1); s.addr.last }
	RubyDNS::Server.new do |server|
		server.logger.level = Logger::INFO
		Thread.new do
			match("auth.np.ac.playstation.net", IN::A) do |transaction|
				logger.info("#{transaction} query received, returning #{myIp}")
				transaction.respond!(myIp)
			end

			match(/ps3.update.playstation.net$/, IN::A) do |match_data, transaction|
				logger.info("#{transaction} query received, returning #{myIp}")
				transaction.respond!(myIp)
			end

			otherwise do |transaction|
				transaction.passthrough!(R)
			end

			RubyDNS::UDPHandler::process(server, packet) do |result|
				local.send(result.encode, 0, sender[2], sender[1])
			end
		end
	end
	puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [DNS]".color(:red) + " done with #{sender.last}:#{sender[1]}".color(:green)
end

# Thread used for HTTP connections
def webConnThread(local)
	port, name = local.peeraddr[1..2]
	puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [WEB]".color(:cyan) + " receiving from #{name}:#{port}".color(:green)

	puts "[#{Time.new}] ".color(:cyan) + local.gets.color(:yellow)
	local.write("HTTP/1.1 200/OK\r\nContent-Type: text/plain\r\nContent-Length: #{@list_str.size}\r\n\r\n#{@list_str}").color(:green)
	local.close
  
	puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [WEB]".color(:cyan) + " done with #{name}:#{port}".color(:green)
end

# Thread used for HTTPS connections
def sslConnThread(local)
	port, name = local.peeraddr[1..2]
	puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [SSL]".color(:yellow) + " receiving from #{name}:#{port}".color(:green)

	sslLocal = OpenSSL::SSL::SSLSocket.new(local, @ctx)
	sslLocal.accept

	# open connection to remote server
	remote = TCPSocket.new($remoteHost, $remotePort)

	sslRemote = OpenSSL::SSL::SSLSocket.new(remote)
	sslRemote.connect

	# start reading from both ends
	loop do
		ready = select([sslLocal, sslRemote], nil, nil, 120)
		if ready.nil?
			puts "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " timeout".color(:red)
			break
		end
		if ready[0].include? sslLocal
			# local -> remote
			begin
				data = sslLocal.sysread($blockSize)
        puts "Mutagen : ".color(:green) + "#{data}".color(:cyan)
			rescue EOFError
				puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " local end closed connection".color(:red)
				break
			end
      
			if data.match('consoleid')
			  data.sub!(/consoleid=.*/, '00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000')
				puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " Spoofed consoleid".color(:red)
        puts "Mutagen : ".color(:green) + "#{data}".color(:cyan)
			end
      
      
			if data.match('X-Platform-Passphrase: ')
				data.sub!(/^X-Platform-Passphrase: .*/, 'X-Platform-Passphrase: ' + PLATFORM_PASSPHRASE)
				data.sub!(/^X-Platform-Version: PS3 .*/, 'X-Platform-Version: PS3 ' + PLATFORM_VERSION)
			else
				data.sub!(/^X-Platform-Version: PS3 .*/, "X-Platform-Version: PS3 #{PLATFORM_VERSION}\r\nX-Platform-Passphrase: #{PLATFORM_PASSPHRASE}")
      end
      puts "Mutagen : ".color(:green) + "#{data}".color(:cyan)
			sslRemote.write(data)
		end
		if ready[0].include? sslRemote
			# remote -> local
			begin
				data = sslRemote.sysread($blockSize)
        puts "Mutagen : ".color(:green) + "#{data}".color(:cyan)
			rescue EOFError
				puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " remote end closed connection".color(:red)
				break
			end
			sslLocal.write(data)
		end
	end

	sslLocal.close
	local.close
	sslRemote.close
	remote.close

	puts "*** ".color(:green) + "[#{Time.new}]".color(:cyan) + " [SSL]".color(:yellow) + " done with #{name}:#{port}".color(:green)
end

loop do
	# whenever server.accept returns a new connection, start
	# a handler thread for that connection
	ready = select([sslServer, webServer, dnsSocket], nil, nil)
	if ready[0].include? sslServer
		Thread.start(sslServer.accept) { |local| sslConnThread(local) }
	end
	if ready[0].include? webServer
		Thread.start(webServer.accept) { |local| webConnThread(local) }
	end
	if ready[0].include? dnsSocket
		Thread.start(dnsSocket) { |local| dnsConnThread(local) }
	end
end

# vim: set ts=4 sw=4 sts=4 tw=120
.NET › Loydova patnáctka (osmička)…
19. 9. 2012   #163439

#12 ingiraxo
No jasný, já to mám udělaný celkem krkolomě udělaný, protože nevím jak si zistit všechny buttony apod, to bych musel předělat ... A asi začnu od znova uplně ... Ale jak jsi ty psal, že máš ID tak já to beru podle 2D pole, já bych potřeboval něco jako zjistění buttonu a pak jenom přes 2 fory kontrolovat zda tam není text kterej tam má bejt ... Ale získání toho btn je asi nejtěžší.

.NET › Loydova patnáctka (osmička)…
19. 9. 2012   #163436

#10 ingiraxo

Já to zase udělal jen takhle a zabralo mi to cca 2 hodiny ale jediny co chybí je vyhodnocení správné kombinace ...

SLN -> http://koukej.707.cz/obrazky/LoydFifteen.rar ... Kdyžtak připomínky, kritika, apod, budu jen rád, když mi řeknete co a jak se mohlo udělat líp, co mám třeba dobře řešený apod ... A nebo popřípadě, jak by bylo lepší to řešit (a prosím neukamentujte mě za to, že jsem tam 1 použil "goto" :D vím, že je to prasárna, ale vyřešilo to můj problém)

.NET › Loydova patnáctka (osmička)…
19. 9. 2012   #163409

Díky tomuto vláknu jsem se do toho pustil, základní engine mám hotovej (posouvani buttonu(měnení hodnot) apod) ale našel jsem problém v tom vyhodnotit správně postavenou tabulku ... prostě nevím, jak udělat zjistění zda je tabulka opravdu dobře sekládaná. Napadlo mě to přes souřadnice, ale problém je zase v tom, že nevím jak si zjistit aktuální souřadnice všech vytvořených komponentů, protože to mám jako vlastní komponentu ten Button a přidávám ho do formu přes MyButton butt = new MyButton(); ve smyčce na vytvoření pole ... Nějaký rady?

.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162844

#11 VladislavK
Nejde o Big a Little endian ... Ten teďka nechci řeěit, jde mi čistě jen o Win ...

Jen prostě chci aby to mělo peknou strukturu jak jsem tu už psal no i kdyz upravim to díky par radám.

uint početSouboru;

for (int i = 0; i < početSouboru; i++)

{

ushort ID;

ushort názevSouboru;

string Nazev (tady bude vlastně readbyte s číslem názevSouboru);

int/uint délkaSouboru;

buffer nebo něco do čeho bych zapsal celej soubor (podle délkySouboru);

}

.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162839

Myslím tím zápis podobný tomuhle kdyby to šlo.

byte[] newData = new byte[2];
newData[0] = 0x4F; 
newData[1] = 0;
.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162837

#6 VladislavK
Jojo teď na to koukám taky ... jenom si nejsem přesnej jistej zda jde narvat délka souboru a délka nazvu do ushort nebo musi bejt int prostě aby se délka mohla uložit do 4 byte jak délka nazvu tak souboru ...

.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162835

#4 VladislavK
Jde o to abych si ukladal jednotlivé informace zvlášt.

ID (to si vygeneruju podle toho kolik bude souboru)

Délka nazvu

Název

Délka souboru

Soubor

a to vlastně celý opakovat podle počtu souboru v dataarchivu

.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162826

#2 VladislavK
Tos mi odpověděl jak zapisovat do souboru jen ... Já chci právě dodržovat určitou strukturu bez oddělování ...

Aby to vlastně ze začátku načetlo 8 byte a pak ve for četlo

4 byte (ID)

4 byte (Delka nazvu)

string /ten samozřejme je velkej podle předchozí informace

4 byte (Delka obrazku/souboru)

"buffer nebo něco" co mi dokáže sestrojit délku souboru a třeba načíst v pictureboxu ...

Samozřejmě je to jen example nemusí tam bejt přímo obrázek ale že bych rád zachoval tuhle strukturu ...

Edit : Ale jinak dík, že jsi mě poslal správným směrem jakým se mám zaměřit.

.NET › Vytvoření a čtení datového s…
6. 9. 2012   #162823

Zdravím,

napadlo mě čirou náhodou, že bych mohl udělat datovej soubor (třeba pro víc obrázků do 1 souboru), ale vůbec mě nenapadá jak by mohl vypadat kód. Teda jako mám rozvržený jak by měl vypadat alg na zabalení, ale jak to napsat to už nevím.

 Nějak takhle bych si představoval algoritmus toho datového souboru, ale nevím jak to prostě napsat.

uint countFiles;
for (int i = 0; i < countFiles; i++)
{
	ushort ID; // ID by se zvětšovalo podle počtu údajů
	ushort NameFile_Length;
	string Name = (nějaká fce na přečtení stringu o délce NameFile_Length);
	ushort FileLength;
	//tady jsi nejsem jist ale aby to přečetlo počet udaju podle FileLength a třeba výsledek zobrazil v PictureBoxu
}

Děkuji za pomoc.

.NET › Řetězec nemá správný vstupní…
23. 8. 2012   #162004

#9 Evzen
Páni opravdu to funguje. Díky moc :) ...

Jinak pár drobnosti ... Ano hraju na kelevaru a i jinde, ale na tom nesejde ... Program ala "Yoko Injection" už je napsanej a je o dost lepší a stabilnější jak cely Yoko, jen bohužel nějak mi nejde zprovoznit Client větší jak 5 a nevím proč ... možná to je tím že client < 6 pošílají 4byte při logovaní a 6 > posílají jen 1 byte ... tudíž by to asi chtělo udělat novou komunikaci, a do toho se mi fakt už nechce ... Jinak k tomu programu, píše se do něj v C# a Boo, a jak jsem se zmínil, tak je stabilnější a zvládne lepší vychytávky ... Třeba napřímo posílaní packetu na server, editace packetu co ti příjde apod. A hlavně co Yoko nezvládne je to, že dokáže mít pustěný scripty na pozadí. Např "procenta nad hráčema kolik jim zbývají, nebo prostě nějakou tabulku s udajema o něčem (viz obr dole)", adod ... Je toho moc, i ten nejskušenjší yokař měl docela problémy se pro to naučit psát. A za ten rpogram jsem opravdu rád.

Tu tabulku můžeš vidět pod báglem.

S pozdravem, Mutagen. A ještě jednou Díky.

.NET › Záhada dekompilace CIL v Sha…
23. 8. 2012   #161989

#2 ingiraxo
Takže jde nějak jakoby "zamknout" kód aby nebyl čitelný? (aspoň z části?) Pokud jo, nechceš sem dát nějaký informace o tom?

.NET › convert int na textbox
22. 8. 2012   #161940

#1 antybart
Zkus použít

Int32.Parse(textbox_zasahy.Text);

.NET › Řetězec nemá správný vstupní…
22. 8. 2012   #161935

#6 ingiraxo
Problém není v libce nebo tak ... Problem je tady v kódu, nevím co s tím, hra by mě měla ukázat pokud tam je rpoblem ukazat ale neukazalo to, jenom až když to spustím, takže právě nevím co s tím, možná se to jen špatně přetypuje ze stringu na ushort nebo tak ... Nevím právě ...

.NET › Řetězec nemá správný vstupní…
22. 8. 2012   #161933

#4 ingiraxo
Právě, že ne ... Já to vůbec nedebuguju ... Já to jen ukládám, prostě ve visuálu píšu kódy, když dopíšu dám CTRL+S a pak ve hře zmáčknu na compile a ve hře i spustím. Visuálko neukazuje žádný errory ten ErrorList je uplně čistej právě. prostě když to spustím, tak ten kód projede, ale zasekne se to někdě jak jsem psal u tohodle

string Type_one = Items[i].Split(',')[0];
string Type_two = Items[i].Split(',')[1];
string Type_col = Items[i].Split(',')[2];

tohle ještě se provede, ale dál už prostě ne ...

.NET › Řetězec nemá správný vstupní…
22. 8. 2012   #161930

#2 ingiraxo
Jak jsem psal nemam možnost debuggnout protože to není jako exe soubor ale jako kód do hry ... Neboli compiler nemůžu používat ve visualku, ale compiler je ten rpogram do čeho to píšu vlastně, Visualko poižívám jen na zvyraznění syntaxi apod (prostě reference DLL) Jak sem řekl, dostane se to po to roždělení do různých stringu až pak dál už to nic neudělá, jen vypíše tu hlášku ...

.NET › Řetězec nemá správný vstupní…
22. 8. 2012   #161927

Zdravím, mám tu problem s tímto kódem, bohužel nevím kde je rpoblém, protože Debugger nemůžu použít a ani nevím na jakým řádku nebo tak, ale podle syntaxe apod to je všechno okey.

	public void Autoloot()
        {
            #region Itemy
            string[] Items = new string[43];
            Items[0] = "0x1BC4,0x1BC5,0x07EA";
            Items[1] = "0x26C2,null,0x0809";
            Items[2] = "0x0E89,0x0E8A,9x9455";
            Items[3] = "0x0F50,0x0F4F,0x0810";
            Items[4] = "0x1412,0x1419,0x0BB6";
            Items[5] = "0x1413,null,0x0BB6";
            Items[6] = "0x1415,0x1416,0x0BB6";
            Items[7] = "0x1411,0x141A,0x0BB6";
            Items[8] = "0x1417,0x1410,0x0BB6";
            Items[9] = "0x1414,0x1418,0x0BB6";
            Items[10] = "0x1B76,0x1B77,0x0BB6";
            Items[11] = "0x1DB9,0x1DBA,0x07E9";
            Items[12] = "0x13C7,null,0x07E9";
            Items[13] = "0x13CC,0x13CC,0x07E9";
            Items[14] = "0x13CB,0x13D2,0x07E9";
            Items[15] = "0x13CD,0x13C5,0x07E9";
            Items[16] = "0x13C6,0x13CE,0x07E9";
            Items[17] = "0x0DF1,0x0DF0,0x07AD";
            Items[18] = "0x1549,null,0x08A2";
            Items[19] = "0x2B70,null,0x023D";
            Items[20] = "0x108A,null,null";
            Items[21] = "0x1088,0x1085,null";
            Items[22] = "0x1086,null,null";
            Items[23] = "0x1087,null,null";
            Items[24] = "0x1BC3,null,0x07EB";
            Items[25] = "0x1BC4,0x1BC5,0x07EB";
            Items[26] = "0x140B,0x140A,0x079A";
            Items[27] = "0x13EC,0x13ED,0x079A";
            Items[28] = "0x13F0,0x13F1,0x079A";
            Items[29] = "0x13EE,0x13EF,0x079A";
            Items[30] = "0x13EB,0x13F2,0x079A";
            Items[31] = "0x140B,0x140A,0x04D2";
            Items[32] = "0x13EC,0x13ED,0x04D2";
            Items[33] = "0x13F0,0x13F1,0x04D2";
            Items[34] = "0x13EE,0x13EF,0x04D2";
            Items[35] = "0x13EB,0x13F2,0x04D2";
            Items[36] = "0x1DB9,0x1DBA,0x0810";
            Items[37] = "0x13C7,null,0x0810";
            Items[38] = "0x13CC,0x13CC,0x0810";
            Items[39] = "0x13CB,0x13D2,0x0810";
            Items[40] = "0x13CD,0x13C5,0x0810";
            Items[41] = "0x13C6,0x13CE,0x0810";
            Items[42] = "0x0E76,null,null";
            #endregion
            #region Kosti
            ushort[] Kosti = new ushort[9];
            Kosti[0] = 0x0ECA;
            Kosti[1] = 0x0ECB;
            Kosti[2] = 0x0ECC;
            Kosti[3] = 0x0ECD;
            Kosti[4] = 0x0ECE;
            Kosti[5] = 0x0ECF;
            Kosti[6] = 0x0ED0;
            Kosti[7] = 0x0ED1;
            Kosti[8] = 0x0ED2;
            #endregion

            Kelevar.RegisterMoveItem("mut");

            if (World.Player.Layers[Layer.Mount].Exist)
            {
                UO.UseObject(World.Player.Serial);
                UO.Wait(100);
            }
            UOItem Corpse = new UOItem(Aliases.GetObject("lastcoprse"));

            //UO.WaitTargetObject(Corpse.Serial);
            //UO.UseObject(0x40372FC8);
            //UO.Wait(100);

            for (int i = 0; i < Kosti.Length; i++)
            {
                UOItem Bones = new UOItem(Kosti[i]);
                if (World.Ground.FindType(Kosti[i]).Amount > 0 && Bones.Distance < 3)
                {
                    Bones.Use();
                    UO.AddObject("lastbones", Bones.Serial);
                }
            }

            UOItem LootCorpse = new UOItem(Aliases.GetObject("lastcorpse"));

            for (int i = 0; i < Items.Length; i++)
            {
                string Type_one = Items[i].Split(',')[0];
                string Type_two = Items[i].Split(',')[1];
                string Type_col = Items[i].Split(',')[2];

                #region Dve_Type_S_Barvou
                if (Type_one != "null" && Type_two != "null" && Type_col != "null")
                {
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_one), ushort.Parse(Type_col)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_one), ushort.Parse(Type_col)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_two), ushort.Parse(Type_col)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_two), ushort.Parse(Type_col)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                }
                #endregion

                #region Dve_Type_Bez_Barvy
                if (Type_one != "null" && Type_two != "null" && Type_col == "null")
                {
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_one)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_one)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_two)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_two)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                }
                #endregion

                #region Jedno_Type_S_Barvou
                if (Type_one != "null" && Type_two == "null" && Type_col != "null")
                {
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_one), ushort.Parse(Type_col)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_one), ushort.Parse(Type_col)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                }
                #endregion

                #region Jedno_Type_Bez_Barvy
                if (Type_one != "null" && Type_two == "null" && Type_col == "null")
                {
                    for (int a = 0; a < LootCorpse.AllItems.Count(ushort.Parse(Type_one)); a++)
                    {
                        UOItem Item = new UOItem(LootCorpse.AllItems.FindType(ushort.Parse(Type_one)));
                        Kelevar.MoveItemPause(Item.Serial, Item.Amount, World.Player.Backpack, 500);
                        UO.Wait(500);
                    }
                }
                #endregion

            }
        }

jenom vím, že se to dostane na kód s rozdělením stringu -> Sem

string Type_one = Items[i].Split(',')[0];
string Type_two = Items[i].Split(',')[1];
string Type_col = Items[i].Split(',')[2];

Rozdělí to dobře, ale dál už to napíše tu hlášku, viz název vlákna ...

Děkuji moc za pomoc

.NET › Zasílání e-mailu více adresá…
15. 8. 2012   #161601

#6 honza_muller
No jasný, já to psal na rychlo, takže jsem u toho 2x moc nepřemejšlel ... A tohle mě v tu chvíli zrovna nenapadlo :D

.NET › Zasílání e-mailu více adresá…
14. 8. 2012   #161562

Já bych to řešil pomocí Splitu normálně, že si vytvořím string (textbox) s mailama oddělené čárkou a postupně bych zjistil kolik tam je čárek pak bych udělal for kde se všechny ty splity vypíšou jakoby

string maily = "ahoj@seznam.cz,ahoj2@seznam.cz,ahoj3@seznam.cz";
int pocetMailu = 0;
for (int i = 0; i < maily.Length; i++)
{
	if (maily[i] == ',') pocetMailu++;
}

for (int i = 0; i < pocetMailu; i++)
{
	string mail = maily.Split(',')[i];
	//A tady to tvoje 
	message.To.Add(mail);
}

Je to psaný z hlavy může obsahovat hrubé chyby, ale aspon jsem nastínil jak bych to řešil já ...

C / C++ › Karel the Robot
28. 7. 2012   #160744

Mě zase napadá udělat si nějaký pole značka ... Do toho zapisovat postupně souřadnice zda položíš cihlu a při každým vykreslování projet i tohle pole a na souřadnice co by byly v tom poli tak na ně vykreslit objekty ... taky jsem to takhle nějak řešil když jsem programoval Karla (Kterýho samozřejmě ještě nemám hotovýho :D)

takže zkráceně : Vytvoř pole, při každým položení cihly do ní zapiš souřadnice a při kroku projeď pole a vykresli z ní na souřadnice cihlu.

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
9. 7. 2012   #159935

#29 liborb
No jde o to že absolutně nevím, jak to rozjet, nevím co pouít jak použít apod

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
8. 7. 2012   #159886

#27 lulz
Je ale to je jen obrazek tak jak sem chtel aby to vypadalo, neni to obrazek odemne ...

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
6. 7. 2012   #159810

Opravdu nevíte jak to zprovoznit pod aerem? :(

.NET › Výpis všech složek, podslože…
30. 6. 2012   #159690

#2 certeon
Ano už jsem na to přišel sám ;) Ale díky moc :)

.NET › Výpis všech složek, podslože…
30. 6. 2012   #159688

Zdravím, mám takovej problém, vím sice banalitní, ale opravdu si s tím nevím rady.

Jde o to že mám třeba složku "Filmy" a v tý složce je x souborů a x složek, ale v dalších složkách je dalších x složek a souborů ... Prostě takovej strom a chtěl bych jak udělat fci která mi to všechno vypíše (třeba do TextBoxu, to je fuk) tam mi jde hlavně o to jak docílit toho jak je nakoby všechny najít ...

Mám tohle ale nevím jak udělat ten strom jakoby 

DirectoryInfo FindDir = new DirectoryInfo(DirPath.Text);
DirectoryInfo[] FindAllDir = FindDir.GetDirectories("*");
FileInfo[] FindFile = FindDir.GetFiles("*");

foreach (DirectoryInfo dirFind in FindAllDir)
{
	FindGames.Text += dirFind.Name;

	foreach (FileInfo fileInfo in FindFile)
		FindGames.Text += fileInfo.Name;
}

Díky moc

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159629

A nevíte někdo jak to zprovoznit pod Aerem?

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159627

Jak jsem řekl, když to dám do události, tak mi to problikává, sice to není tak hrozný, ale problikává ... Ale prostě nejvíc na tom je to,že nemůžu vykreslovat Client.Text = string; Jinak se to proste nevykresli nebo vykresli ale prekryje se to ... Takže teď bud udělat vykreslování týhle lišty normalně celou, nebo nevím ale radsi bych chtěl aby se to řešilo v tom Client.Text = string; Protože to bych musel obnovovat tu lištu ještě víc častejc a myslím, že by to problikávání bylo poznat

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159626

#22 liborb
No tak jasný, říkám, že UPDATE sem pro ty zeleny listy jeste nedělal k tomu se musim dostat, a až to bude tak pak dám vědět. I když nevím jak to obnovovat třeba po 1 sec ... Já bych to řešil zase tou eventou, ale to se mi zdá takový moc náročný když ta eventa se vlastne může spustit během 1 sec třeba 8x ...

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159624

#19 liborb
Jojo je jenom jedna, ale jde o to že mám eventu která mi obnovuje toho Clienta neboli tu listu nahore Jako u Winformu Client.Text = ""; + tedka jsem udělal tohle. Nevím co nebo proč ale jakmile se obnovi ten client.text tak proste to zeleny vykresleny zmizi nebo se překreje nevím přesně ... Tak je jasný ale já chci aby tamto se tam obnovovalo v tom client.Text normalne a to moje nezmizelo, naopak chci aby se to taky vlastne Updatovalo ale nemizelo + to aero ale to snad neni tak žhavý.

+ k tomu fullscreenmodu ... tam je problem pak s rozlišením hry, jak je hra stara tak to pak má hrozný rozlisení a kosticky jsou videt apod a není to vůbec pěkný ... Nikdy jsem tuhle hru nehral ve fullscreenu a neznam nikoho kdo jo ...

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159618

#17 liborb
Díky moc už mi to funguje :) Sem si opravdu nevsiml ze tam mam nastavenou int hodnotu ... Tedka už je to Okey, jen udělat ten Update nějak, ale vůbec mě nenapada jak na to ...

A mám tu jeden problem, mám tu script (event) co mi aktualizuje pokaždý Lištu (Textovou) viz obr a tenhle co se vypíše, ale jakmile se sputí ten event (přepsání textu v liště) tak mi tahle zelená zmizí. Co s tímhle problémem? Jasný napadlo mě to udělat do jedný, jako že by to vypisovalo string jako ty barevný lišty ale to by byla zase práce navíc a hodně práce navíc.

A nejvetší problém co asi je, že to vykreslení nefunguje pod aerem :(

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
28. 6. 2012   #159598

No tak je tu proste kosmetickej zádrhel proste bez kterýho pokud nevyresim nemuzu udelat Update

Jde o to ta Bitmapa dostane nastaveno nějakou velikost ale ono ne ze by se to proste do toho vecpalo ono se to proste nastavi podle sebe a osattni se nezajima

Proste jde o to ze ty lajny mají byt stejně dlouhý a do tech stejně dlouhých lajn se musi vecpat treba do první Max hodnota 150 do druhy 100 a do treti 115
 a pak podle nějakyho vypoctu (nejspis procenta) posouvat ty lajny dalsi

Ukazka : Dejme tomu ze mám Nastaveno v Bitmape sírku 500 a maximalní hodnotu 100 a já budu mít 30%

tak chci aby se v tom 500px měl 30% (cca 66px vyskresleno) vykreslesnejch a osatní ne a takhle to chci u vsech, ale když tady se mi to nastaví podle toho kolik to má max hodnotu a dělá si to co chce ... Tak nevím co s tím ...

private void DrawStuff(IntPtr hwnd)
        {
            if (!World.Player.Exist)
                return;

            IntPtr hDC = NativeMethods.GetWindowDC(hwnd);

            Rectangle windowRect = new Rectangle();
            if (!NativeMethods.GetWindowRect(hwnd, ref windowRect))
                throw new Win32Exception();

            using (Graphics graphics = Graphics.FromHdc(hDC))
            {
                float totalWidth = 800;

                PointF p = new Point(SystemInformation.FrameBorderSize);
                p.X += ((windowRect.Width - SystemInformation.CaptionHeight * 2) - totalWidth) / 2;
                p.Y += 3;

                int Bitmap_Size_X = 115;
                int Bitmap_Size_Y = 20;

                #region Fields
                Bitmap[] Stats = new Bitmap[3];
                Stats[0] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);
                Stats[1] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);
                Stats[2] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);

                Color[] _Color = new Color[3];
                _Color[0] = Color.Lime;
                _Color[1] = Color.Lime;
                _Color[2] = Color.Lime;

                int[] StatsNow = new int[3];
                StatsNow[0] = World.Player.Hits;
                StatsNow[1] = World.Player.Mana;
                StatsNow[2] = World.Player.Stamina;

                int[] StatsMax = new int[3];
                StatsMax[0] = World.Player.MaxHits;
                StatsMax[1] = World.Player.MaxMana;
                StatsMax[2] = World.Player.MaxStamina;
                #endregion

                for (int i = 0; i < Stats.Length; i++)
                {
                    using (Graphics My = Graphics.FromImage(Stats[i]))
                    {
                        SolidBrush bh = new SolidBrush(_Color[i]);
                        int percent = Math.Min(100 * StatsNow[i] / StatsMax[i], 100);
                        if (percent <= 100) bh = new SolidBrush(_Color[i]);
                        if (percent < 66) bh = new SolidBrush(Color.Yellow);
                        if (percent < 33) bh = new SolidBrush(Color.Red);

                        SolidBrush bm = new SolidBrush(Color.FromArgb(0x730818 | (0xFF << 24)));

                        //Vytvoř lajnu
                        int MyWidth = (int)(percent * 100) / Bitmap_Size_X;
                        Rectangle hits = new Rectangle(0, 0, MyWidth, Bitmap_Size_Y);
                        My.FillRectangle(bh, hits);

                        //Chybejci HP/Mana/Stam
                        Rectangle missing = new Rectangle(MyWidth, 0, 0, Bitmap_Size_Y);
                        missing.Width = Bitmap_Size_X - missing.X;
                        My.FillRectangle(bm, missing);

                        //Cerny Border okolo
                        Pen My_Pen = new Pen(Color.Black, 1);
                        My.DrawRectangle(My_Pen, 0, 0, Bitmap_Size_X - 1, Bitmap_Size_Y - 1);
                    }
                    graphics.DrawImage(Stats[i], p.X, p.Y, new Rectangle(0, 14, (int)StatsMax[i], SystemInformation.CaptionHeight - 2), GraphicsUnit.Pixel);
                    p.Y += 6;
                }
            }

            NativeMethods.ReleaseDC(hwnd, hDC);
        }

Děkuji za rady.

Pozn. když chci použít výpočet (percent / 100) * Bitmap_Size_X; tak mi to vždy vrátí 0 ... teda pokud nemam percent na 100% pokud je 99% a niz tak uz to vrati 0 ale zvladnout vypocitat by to mělo tak nevím co to děla ...

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159592

#14 liborb
Tak jsem něco vyresil, uz mi to krásně vykresluje vsechno, jenom je nějaký problem s vypisovaním HP, Many a Staminy ... Prostě nějakých udajů ...

Neboli jde presne o tohle

float[] StatsNow = new float[3];
StatsNow[0] = (World.Player.MaxHits / 100) * World.Player.Hits;
StatsNow[1] = (World.Player.MaxMana / 100) * World.Player.Mana;
StatsNow[2] = (World.Player.MaxStamina / 100) * World.Player.Stamina;

A potřeboval bych to nějak udělat abych měl svoje aktuální udáje a měl u toho stejně dlouhou lajnu viz obr

A jde o to ze tohle je napevno to bylo ze jsem to jen vykreslil, Ale chci aby s rozdílnýma údajema to mělo stejnou délku

No a pak tu je ten jeden nejzasadnejsi problem a to UPDATE ten absolutně nevím jak udělat ...

Zdorjový kod zde

private WndProcDelegate wndProc;
        private IntPtr originalWndProc;
        private const int GWLP_WNDPROC = -4;
        private const int BoxSpacing = 40;

        public ResourceCounter()
        {
            originalWndProc = NativeMethods.GetWindowLong(Client.HWND, GWLP_WNDPROC);
            if (originalWndProc == IntPtr.Zero)
                throw new Win32Exception();

            wndProc = new WndProcDelegate(WndProc);

            if (NativeMethods.SetWindowLong(Client.HWND, GWLP_WNDPROC, Marshal.GetFunctionPointerForDelegate(wndProc)) == IntPtr.Zero)
                throw new Win32Exception();

            RuntimeCore.UnregisteringAssembly += new UnregisteringAssemblyEventHandler(RuntimeCore_UnregisteringAssembly);
        }

        private IntPtr WndProc(IntPtr hwnd, uint uMsg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
        {
            IntPtr result = NativeMethods.CallWindowProc(originalWndProc, hwnd, uMsg, wParam, lParam);

            switch (uMsg)
            {
                case 0x86: // WM_NCACTIVATE
                case 0x85: // WM_NCPAINT
                    DrawStuff(hwnd);
                    break;
            }

            return result;
        }

        private void DrawStuff(IntPtr hwnd)
        {
            if (!World.Player.Exist)
                return;

            IntPtr hDC = NativeMethods.GetWindowDC(hwnd);

            Rectangle windowRect = new Rectangle();
            if (!NativeMethods.GetWindowRect(hwnd, ref windowRect))
                throw new Win32Exception();

            using (Graphics graphics = Graphics.FromHdc(hDC))
            {
                float totalWidth = 800;

                PointF p = new Point(SystemInformation.FrameBorderSize);
                p.X += ((windowRect.Width - SystemInformation.CaptionHeight * 2) - totalWidth) / 2;
                p.Y += 3;

                int Bitmap_Size_X = 100;
                int Bitmap_Size_Y = 21;

                #region Fields
                Bitmap[] Stats = new Bitmap[3];
                Stats[0] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);
                Stats[1] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);
                Stats[2] = new Bitmap(Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y);

                Color[] _Color = new Color[3];
                _Color[0] = Color.Lime;
                _Color[1] = Color.Blue;
                _Color[2] = Color.Red;

                float[] StatsNow = new float[3];
                StatsNow[0] = (World.Player.MaxHits / 100) * World.Player.Hits;
                StatsNow[1] = (World.Player.MaxMana / 100) * World.Player.Mana;
                StatsNow[2] = (World.Player.MaxStamina / 100) * World.Player.Stamina;
                #endregion

                for (int i = 0; i < Stats.Length; i++)
                {
                    using (Graphics My = Graphics.FromImage(Stats[i]))
                    {
                        Brush b = new SolidBrush(_Color[i]);
                        LinearGradientBrush lb = new LinearGradientBrush(new Rectangle(0, 0, Bitmap_Size_X, Bitmap_Size_Y), Color.FromArgb(0, Color.White), Color.FromArgb(0, Color.White), LinearGradientMode.ForwardDiagonal);
                        int Width = (int)((StatsNow[i] / 100) * Bitmap_Size_X);
                        My.FillRectangle(b, 0, 0, Width, Bitmap_Size_Y);
                        My.FillRectangle(lb, 0, 0, Width, Bitmap_Size_Y);
                        b.Dispose(); lb.Dispose();
                        UO.Print(StatsNow[i]);
                    }
                    graphics.DrawImage(Stats[i], p.X, p.Y, new Rectangle(0, 15, Bitmap_Size_X, SystemInformation.CaptionHeight - 2), GraphicsUnit.Pixel);
                    p.Y += 6;
                }
            }

            NativeMethods.ReleaseDC(hwnd, hDC);
        }
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159581

No tak jsem doma, ale pořad trosku nechápu :D At se to snazim nejak osekat a ulehcit jen na 1 objekt tak proste nevím nejde to :D

.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
26. 6. 2012   #159539

Zdravím chci se zeptat jak jde vykreslit bitmapa do listy windows okna. Jde o to že jsem na to narazil u jednoho programu a docela by se mi to taky líbilo. Pokud někdo nechápe co myslim tu je obráze.

Nahoře to zeleny + ty miniobrázky ...

Děkuji za odpověd

.NET › C# zobrazování aktuálního ča…
22. 6. 2012   #159424

#5 Zzzajda
Tak asi ti chybí treba reference? Nebo pouzivas jinej timer (taky jsem to už zažil)

.NET › C# zobrazování aktuálního ča…
21. 6. 2012   #159393

   Takhle bych to řešil já.

    public partial class TimerExample : Form
    {
        Timer Example;

        public TimerExample()
        {
            InitializeComponent();
            Example = new Timer();
            Example.Interval = 100;
            Example.Tick +=new EventHandler(Example_Tick);
            Example.Start();
        }

        public void Example_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            textBox1.Text = DateTime.Now.ToString("HH:mm:ss");
        }
    }
.NET › nabízím služby C# vývojáře z…
21. 6. 2012   #159391

#7 certeon
https://www.facebook.com/OHMutagen

.NET › nabízím služby C# vývojáře z…
21. 6. 2012   #159388

#5 certeon
Vsak jako tim sem ymslel ze abych mohl pracovat na zakazku potreboval bych reference ...

.NET › nabízím služby C# vývojáře z…
21. 6. 2012   #159382

#3 certeon
Já bych taky docela chtěl pracovat na zakazku (jsem jeste student a přivýdělek by se hodil) OOP ovládám, string též, a XML taky (Načítání informací z XML i z webu tak i ze souboru) ... Ale nevím, škola mě zaměstnává na hodně času a to co učí ve škole už umím pár let (programování) ... Tak nevím no jak by se to dalo udělat nebo tak ...

.NET › Podmínka na int
2. 5. 2012   #157267

#4 ingiraxo
Jo takhle ... Díky moc ... Já si toho nevšiml ;) Asi jsi to musel editovat ten post ...

.NET › Podmínka na int
2. 5. 2012   #157263

#2 ingiraxo
Nějak to nechápu. Jako podmínka by z toho šla teoreticky i prakticky udělat ale nevím jak.

A co třeba to jak by do TextBoxu šly psát jen čísla to by šlo udělat?

.NET › Podmínka na int
2. 5. 2012   #157255

Zdravím, je to sice velká banalita, ale nemůžu na to zaboha přijít 

Jde o to, že mám TextBox (string) a chci udělat podmínku aby do něj šly psát jen čísla nebo nějak udělat podmínku po odeslaní (kliknutí na button), aby to zkontrolovalo zda to obsahuje i znaky nebo jen čísla?

Děkuji za odpověd.

.NET › Neodeslání formuláře ve WebB…
10. 4. 2012   #156431

#6 LukoSS
Jde o tuto stránku -> http://www.esemes.cz/ nevím jak to řešit ... Tamto sem nějak zkoušel ale nic to nedělalo.

.NET › Neodeslání formuláře ve WebB…
10. 4. 2012   #156410

#4 LukoSS
No a jak by to teda mělo vypadat? Protože co jsem zkoušel přes ten InvokeScript tak nevím jak to spustit.

.NET › Neodeslání formuláře ve WebB…
10. 4. 2012   #156405

#2 LukoSS
Právě ono to není javascriptová fce. Je to normálni Option ve webovým formu.

<select id="sms_operator" name="sms_operator">
<option value="o2">O2</option>
<option value="t-mobile">T-Mobile</option>
<option value="vodafone">Vodafone</option>
</select>

A právě, že přes tamto mě to sice změní value na to co chci, ale prostě nenastaví se gateway nebo co aby se to odeslalo. Viz jak jsem psal, že to nejde člověk na to musi kliknout :(

.NET › Neodeslání formuláře ve WebB…
10. 4. 2012   #156388

Udělal jsem si program, který má vyplňit formulíř na stránce a poté odeslat.

Formulář se vyplní odešle ale vypíše mi to na stránce "Počkej s odesláním až po přípravě". Je to formulář na posílání sms a zjistil jsem, že to musím vybrat ručně operátora a ono se to nastaví na určitěj Gateway nebo tak něco, ale jakmile to vyplním přes "Web.Document.GetElementById("sms_operator").SetAttribute("value", "vodafone");" tak se mi to jenom nastaví ale nepřepne se ten gateway takže mi to hodí tenhle error. Takže bych se chtěl zeptat jak můžu simulovat vybrání z nabídky na stánce (něco jako klik na nabídku a klik na ten urcitěj výběr).

.NET › Pohyb objektu v Bitmapě
2. 4. 2012   #155938

No tak jsem teda vytvořil PB (PictureBox) s kterým pohybuju ... jenom problém je v tom, že přes ten původní "větší" PB nejde vidět :D ... Se na to vy*eru udělám líp :D

.NET › Pohyb objektu v Bitmapě
2. 4. 2012   #155933

#4 naromax
Ano "_graphics.Clear(Color.Transparent);" Tohle mi funguje -> Ukazuje se tam jenom jednou -> Ale ... Vymaže se mi celá síť :X

.NET › Pohyb objektu v Bitmapě
2. 4. 2012   #155929

#2 naromax
Bohužel nepomohlo, viz obrázek

Podle mě musím vytvářet úplně kompletně novou celou síť, nebo aspoň si ji uložit bokem, a updatovat jenom do PB (2bitmapy -> 1 síť, 2 Síť + Objekt) Nebo nevím jak to udělat

.NET › Pohyb objektu v Bitmapě
2. 4. 2012   #155890

Zdravím,

Trochu jsem se zasekl na pohybu objektu v Bitmapě. Mám vytvořenou nějakou síť, na kterou vytvořím přes toto objekt v Bitmapě. (Field je picturebox)

        public static void Create(int X, int Y)
        {
            Graphics _graphics = Graphics.FromImage(_bitmap);
            _graphics.DrawImage(Image.FromFile("Data/Objekt.JPG"), new Point(X, Y));
            _field.Image = _bitmap;
            _graphics.Dispose();
        }

A jde mi o to jak s ním mohu pohybovat po různých souřadnicích, protože pokaždý když toto použiju s jiným X a Y tak stejnak předchozí objekt tam zůstane. Chtěl bych se zeptat jak ho buď vymazat nebo s ním přímo pohybovat. Děkuji

.NET › MouseClick Event
2. 4. 2012   #155889

#2 naromax
No asi tak ... Problém je v tom, že jsem v src kódu nic neměnil :D Prostě sem udělal program, fungoval, Druhý den když jsem ho zapnul mi začal házet chybu ...

.NET › Vymazaní Cookie a znovu nact…
16. 3. 2012   #155053

Ano ptal a nic to neřeší,

zkoušel jsem tento kod

foreach (string currentFile in theCookies) { try { File.Delete(currentFile); textBox1.Text += "Delete Files - " + currentFile + Environment.NewLine; } catch (Exception ex) { MessageBox.Show(ex.ToString(), "Error", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error); } }

Ale vyhodi me to tenhle error a spustit jako spravce nepomuze

Pak jsem zkousel tento

try
            {
                int Cookies = web.Document.Cookie.Length;
                textBox1.Text += "Pocet Cookie : " + Cookies + Environment.NewLine;
                web.Document.Cookie.Remove(0, Cookies);
                textBox1.Text += "Pocet Cookie : " + Cookies + Environment.NewLine;
            }
            catch (Exception ex) { MessageBox.Show(ex.ToString(), "Error", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error); }

A vrátí mě to stejnou hodnotu cookies -> vypise do textboxu

nevim co delam blbe.

.NET › Vymazaní Cookie a znovu nact…
15. 3. 2012   #155014

Zdravim,

mam v programu naky webbrowser a vubec nevim jak mu zajistit aby sem vymazal cookie. Sice ano pres kod je vymazu ale jakmile obnovim webbrowser cookie se znova nactou -> nebo prihlaseni apod tam zustane.

Pomuze jen kdyz pres kod vymazu a znovu zapnu program coz je trochu neprijemne a na dve veci. nevíte jak to udelat abych pri vymazani a znovu nacteni webbrowseru se mi znova nevytvorili?

Díky za odpoved

.NET › MouseClick Event
14. 3. 2012   #154950

Zdravim,

Mam takovy problem, udelal jsem si rpogram co mi simuluje kliknuti mysi vsechno bylo ok. Dneska spustim program a z niceho nic mi to zacalo psat toto

Dekuji za odpoved (Jen dodam ze to fungovalo takze zadna chyba v kodu nebude)

.NET › Vypnuti/Zapnuti procesu pri…
10. 3. 2012   #154695

Mám takový problém,

Chci si to pustit v Threadu ale chtel bych tam pouzivat i TextBox, Jak na to? zkousel jsem toto

PingToServer _Ping = new PingToServer();
Thread WorkerThread = new Thread(_Ping.Ping(IPCheck_TextBox));
WorkerThread.Start();

public class PingToServer
{
        public void Ping(TextBox MyTextBox)
        {
            while (!_StopPing)
            {
                Ping MyPing = new Ping();
                PingReply reply = MyPing.Send(IPAddress.Parse("77.75.72.3"));
            }
        }
}

Ale to hazi tento error

Error 2 Argument 1: cannot convert from 'void' to 'System.Threading.ParameterizedThreadStart'

Error 1 The best overloaded method match for 'System.Threading.Thread.Thread(System.Threading.ParameterizedThreadStart)' has some invalid arguments

.NET › Vypnuti/Zapnuti procesu pri…
10. 3. 2012   #154684

#6 dc195
Jj dík, A už mi nerad si tedka pripadam jako kdybys me udelal celej rpogram :D

.NET › Vypnuti/Zapnuti procesu pri…
10. 3. 2012   #154680

#4 dc195
Heh tak díky moc :) Aspon se muzu venovat vypnuti a znovu spustenim procesu

.NET › Vypnuti/Zapnuti procesu pri…
10. 3. 2012   #154675

#2 dc195
Takže přes pingy radíš? Okey zkusím něco sesmolit ;)

.NET › Vypnuti/Zapnuti procesu pri…
10. 3. 2012   #154659

Zdravim,

Chtel bych se zeptat jak jde sledovat činnost internetu -> Vypadek internetu a znovu naskočení?

Chtěl bych dosáhnout toho, že vlastně pokud vypadne internet -> vypne nějaký proces a jakmile internet naskočí -> zapne proces.

Jde to nějak udělat? Dík

.NET › Hledáme programátora .NET
17. 2. 2012   #153681

#1 egoli
Brigadu bych docela potreboval :)

.NET › Histogram Image
16. 2. 2012   #153637

Jo tak ... jenom by me zajimalo jak muzu prevyst Bitmapu ci Image do double[,] protoze ten kod co jsi sem postnul to pouziva bitmapu nahranou v double[,] coz ja nevim jak to tam nacist ... Kdyz pouziju neco jako

double[,] BitmapArray = new double[Image.FromFile("img.png").Width, Image.FromFile("img.png").Height];

tak se mi tam nahrajou jenom šířka a výška ale obrázek ne.

.NET › Histogram Image
16. 2. 2012   #153624

No práve v C# jsem nenašel žádnou funkci, která by mě ten histogram udělala :(

.NET › Histogram Image
16. 2. 2012   #153620

A nevis aspon jak bych mohl zacit ? Tim myslim jak ziskat tyhle informace, pohral bych si s tim a pokud bych si nevedel rady tak bych se zase na neco zeptal.

.NET › Histogram Image
16. 2. 2012   #153617

Ja sem prave nasel neco je to ale v pythonu napsany ale to mi moc nepomuze ale princip by mel prave byt stejny pokud by to tak slo.

from PIL import Image

im = Image.open("captcha.gif")
im = im.convert("P")

print im.histogram()

a output by mel vyjit takhle

[0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
1, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1,
 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 1, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 0
, 1, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 2, 0, 0, 0, 1, 2, 0, 1, 0, 0, 1,
0, 2, 0, 0, 1, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 3, 1, 3, 3, 0,
 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 3, 2, 132, 1, 1, 0, 0, 0, 1, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 15, 0
, 1, 0, 1, 0, 0, 8, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 6, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 18, 1, 1, 1, 1, 1, 2,
 365, 115, 0, 1, 0, 0, 0, 135, 186, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 116, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 21,
 1, 1, 0, 0, 0, 2, 10, 2, 0, 0, 0, 0, 2, 10, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 625]

Jde mi o to aby se to takhle vypsalo a abych mohl zmenit treba 0 na 5 ... a pak zase zpet slozit.

Proste potreboval bych neco co mi dokaze rozkouskovat obrazek a zmenit treba cernou na bilou apod.

A prave ze pres tohle si myslim ze to jde, protoze to na ty strance je to rozepsany jak by to melo fungovat ale je to rpo python a v C# nevim jak udelat tento histogram nebo jak vymenit nebo znicit barvy v obrazku co bych tam nechtel.

C / C++ › bool s 2D Polem
13. 2. 2012   #153501

#2 liborb
Díky moc.

C / C++ › bool s 2D Polem
13. 2. 2012   #153498

Zdravim. Mam kod na vytvaření 2D pole a nasledne chci do 2D pole bool zapisovat hodnotu ale hazi to errory

"error C2440: '=' : cannot convert from 'bool' to 'bool [5]' a IntelliSence: expression must be a modifiable lvalue"

bool Field[5][5];
int SizeofField = 5;

bool ReturnValue();

void CreateField(std::string znak, int newX, int newY)
{
	for (int y = 0; y < SizeofField; y++)
	{
		for (int x = 0; x < SizeofField; x++)
		{
			if (newX == x && newY == y) 
			{ 
				std::cout << znak; 
				Field[newX,newY] = true; // TADY TO HAZI TU CHYBU
			} 
			else 
			{
				if (!ReturnValue())
					std::cout << "[]";
				else
					std::cout << "Working";
			}
		}
		std::cout << std::endl;
	}
}

bool ReturnValue()
{
	for (int _y = 0; _y < SizeofField; _y++)
	{
		for (int _x = 0; _x < SizeofField; _x++)
		{
			if (!Field[_x, _y]) 
				return true;
		}
	}
	return false;
}

Díky za pomoc.

.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
16. 1. 2012   #152448

#10 t0mas
Dík

.NET › KeyDown a diakritika
15. 1. 2012   #152414

pokud me mysl neklame neni nahodou KeyDown event ktery ma zachytavat kazdou klavesu ktera je stlacena? tudiz kde je problem?

.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
15. 1. 2012   #152413

Mam tu novy problem ... Konecne mi to nehazi errory nic ale nektera slova se opakujou ale podle algoritmu by spravne nemelo ...

 Naky rady?

	Random rand = new Random();

        private void RandomIntergral()
        {
            if (IntPlusOne != IntNumberCountTest)
            {
                int IndexRandom = -1;
                if (CzechTesting == true) { IndexRandom = 0; } else { IndexRandom = 1; }
                int RandomNumber = rand.Next(0, IntNumberCountTest);
                if (NumberUsed[RandomNumber] == true) { RandomIntergral(); } else { NumberUsed[RandomNumber] = true; }
                TextBox_Original_Word.Text = WordsField[RandomNumber].Split(',')[IndexRandom];
                RandomNumberForResult = RandomNumber;
            }
        }
.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
11. 1. 2012   #152261

#7 LukoSS
Ja vim me zrovna nic jinyho nenapadlo a nechtel jsem tam mit promennou s nazvem abc :D Jinak opraveno Random uz nevytvarim pokazdy znova a uz to jede

.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
11. 1. 2012   #152231

#4 LukoSS
Toto je zajimavy ;) ...Jenomze sem to vyresil pres obyc pole Ale to je fuk ... Spis mam porblem s prikazem Random ... Nevim proc ale chvili funguje uplne nomrlane a pak zase mi vyhodi error viz obr

.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
11. 1. 2012   #152200

Zdravim.

Chtel bych se zeptat jak muzu napsat kod kterej by nahodne generoval cisla od 0 treba do 100 a chtel bych to pouzit jako vyrazovaci metodou neboli kdyz pres Random rand = new Random(); rand.Next(); me vypise treba 12 tak chci aby se pak uz v tom nahodnym vyberu nebyl jestli chapete jak to myslim. proste nahodne mi to bude vybirat cisla ale pokazdy se vybrany cislo jakoby vyradi a uz nebude navyber jakoby.

Diky moc za pomoc.

Assembler › Podminka v ASM
9. 1. 2012   #152145

Jo dík za ujasneni ... Sice porad to trochu nechapu ale co sem tak pochopil tak odecist konstatnu o promenny a pak porovnat jestli je vetsi nebo ne ...

Assembler › Podminka v ASM
9. 1. 2012   #152141

#2 KIIV
Jo dik za ujasneni v teorii ale jak by to vypadalo v praxi ? nemohl bys me to nejak ukazat?

Ja jen ze vim jak bych to resil v C pro PIC ale v ASM vubec a ani prikazy nejak nevim jaky bych mel pouzit (ale jak rozeznam jestli je mensi nez nula nebo vetsi nez nula?)

Sem v tom zacatecnik tak ne nejak moc odborne delame s tim ve skole doma nemam jak protoze nemam vyvojovej kit

Assembler › Podminka v ASM
9. 1. 2012   #152138

Zdravim.

Chcel bych se zeptat jak by se resila podminka v ASM na porovnani zadane hodnoty s promennou? (Jedna se o PIC ale bohuzel nevim jaky cislo)

Pokud by byla promenna mensi rozsvitila by se LED0 a pokud vetsi tak LED7.

Poradite prosim? Díky moc

.NET › Dynamické vytvoření PictureB…
9. 1. 2012   #152122

#11 Marvin
Tak ono je jedno jestli to delam pres PB nebo pres Bitmapu ... prootze mi nefungovalo ani jedno ... :/

.NET › Dynamické vytvoření PictureB…
9. 1. 2012   #152119

#9 Marvin
ja nepisu hru ja to pisu pro hru ... Neco jako vychytavku ze kdyz treba budu schovanej tak se ukaze ukona ze sem schovanej apod ... Myslis si ze bych napsal tu hru co je nahore na obrazku ? :D

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý