bool nalezeno = false;
for(int j = 0; j < pslov; j++) {
if ((hledaneslovo == slovo[j][0]) || (hledaneslovo == slovo[j][1])) {
cout << "Anglicky: " << slovo [j][0] << endl << "Cesky: " << slovo [j][1] << endl;
nalezeno = true;
break;
}
}
if(!nalezeno)
{
cout << "Slovo nebylo nalezeno." << endl;
}
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.190.90.–
#10 yaqwsx
souhlasím s yaqwsx, "Rozumíme C++" je velice dobrá kniha, ale myslím, že už není dlouho k sehnání... od začátku se tam používají objektové konstrukce, které tě přímo "vhodí" do OOP, takže se to učíš tak nějak za běhu... v Mistrovství C++ je to zase všechno dost podrobně (jsou tam i věci, které nevyužiješ, ale na druhou stranu se je vyplatí vědět)...
#1 Jirinas
$self je nedefinovaná proměnná,použij self::barva;
jako vzor ti může posloužit Singleton v php:
class Singleton
{
private static $instance = NULL;
public static function getInstance()
{
if( self::$instance == NULL )
self::$instance = new Singleton;
return self::$instance;
}
}
#1 Michal
samozřejmě, count_if by zde bylo vhodnější použít, avšak řešit pomocí count to taky půjde...
například něco jako takhle:
vector<string> slova;
for( auto it = slova.begin(); it != slova.end(); it++ )
{
int soucet_samohlasek = 0;
soucet_samohlasek += count( (*it).begin(), (*it).end(), 'a' );
...
...
}
je to jen můj návrh řešení, takže nevím jestli to bude to nejlepší...
#3 Šťouchal
nevracíš adresu, ale pouze tzv. referenci, což je v podstatě alias nebo jiný název pro ten samý objekt... s referencí pak nepracuješ jako s ukazatelem, ale jako s objektem... a vracíš konstantní referenci, což znamená, že ten objekt nebudeš pomocí té reference moc měnit... čili i kdybys udělal:
CCar *car = NULL;
car = & FindCar(...);
tak to nepujde, protože vracíš const referenci...
#3 Spooner
pocitadlo = 0;
for( i = 0; i < pole.length(); i++ )
{
j = i;
c = 0;
while( j < pole.length() && pole[i] == pole[j++] ) c++;
i += c-1;
if( c == 2 ) pocitadlo++;
}
Nevim, jestli je to správně zapsaný v Javascriptu, ale mělo by to fungovat... a musí to být seřazené...
#9 Chrono741
tečka a čárka v PHP rozhodně nelze zaměňovat... samozřejmě, že v případech jako např. echo "neco ", $value; to funguje, ale například v tom tvém případě se
setcookie( neco, neco, neco ) // volání fce se 3 parametry
nerovná
setcookie( neco . neco . neco ) // volání fce s 1 parametrem
#3 Jaroslav
for(i=0;i<stupen;i++)
{
X[i]=0;
Y[i]=0;
sumx[i]=0;
sumy[i]=0;
sumxy[i]=0;
}
a hlavně si uvědom, že tady nuluješ "stupen" prvků, ale pole sumx, sumy, a sumxy mají 30 prvků... co když bude ten stupeň větší než 30?
for(j=0;j<stupen;j++)
{
fscanf(soubor, "%lf %lf" , &X[j] &Y[j]);
printf("X[%d]\n = %f", j, X[j]);
printf("Y[%d]\n = %f", j, Y[j]);
}
po zběžném zkouknutí
#1 Šťouchal
void MyClass::realocate( void )
{
int oldSize = sizeArray;
sizeArray = oldSize * 2;
TRecord *newArray = new TRecord[sizeArray];
for (int i = 0; i < oldSize; i++)
newArray[i] = p[i];
delete[] p;
p = newArray;
}
a při alokaci pomocí operátoru new nepoužívej ten sizeof(), stačí počet, protože takto toho alokuješ více než chceš... new si tu velikost typu zjistí sám...
#11 thopter
u Javy se nenaučíš programovat, ale tzv. "lepit" kód ... budeš používat to, co za tebe už naprogramovali jiní... uznávám, že když umíš Javu, tak v ní lze celkem rychle vyvíjet kvalitní aplikace, ale na naučení programování to prostě není... Doporučil bych ti začít tím Pascalem, pak C (kde se naučíš pracovat velmi dobře s pamětí, datovými strukturami, atp.) a poté bych přešel na C++.
#4 Matherz
class trida
{
string s;
public:
trida(string str) : s( str ) {
}
void neco() {
replace( s.begin(), s.end(), 'A', '(' );
}
string getString() { return s; }
};
// a pak
int main( void )
{
trida moje("Toto je tvuj string.");
moje.neco();
cout << moje.getString();
}
EDIT: meqi byl rychlejší
Zdravím,
mám následující problém:
mám číslo typu unsigned long long int např. 00111011001011 (samozřejmě nějaké nuly vepředu) a já bych co nejjednodušeji potřeboval to číslo rozdělit do bajtů, tak abych například v prvním měl 11101100 a druhém ten zbytek 10110000.
Za každou radu díky
#1 Zzzajda
těch knih o 3ds Max je celkem dost... http://knihy.cpress.cz/?p=searching&search=3ds+max&searchBy=title&sortBy=date&dir=desc
a tady přímo u nakladatelství jsou ještě levnější...
#4 Franceq
když to děláš v JS, tak velká část aplikace (samozřejmě, že ne celá :)) poběží na straně klienta, ale pochybuju, že by klasický webhosting stačil... záleží na tom, jaké máš cíle (řádově desítky, stovky, tísíce hráčů?)... rozhodně je třeba mít aplikaci dobře napsanou (jak už psal KIIV) a pak by mohl stačit VPS...
#3 Zuben
<a href=\"/server_info/81\.0\.206\.205:27150/">(\s)*<b>(.*)</b>(\s)*</a>
tohle mi funguje...
kdyžtak doporučuju: http://www.regularnivyrazy.info/…-tester.html
#2 miro
to je nesmysl... nejlepší je udělat nějaký buffer a do toho načíst vstup od uživatele a pak podle toho alokovat paměť. Pokud bys nechtěl používat buffer, tak je nesmysl realokovat po každém znaku, ale vždy po blocích (třeba 10 znaků, samozřejmě čím méně realokací, tím lépe).